Gå til innhold

Ny Warhammer Online video.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Himmel, gleder meg stort til dette spillet! Håper det kommer i høst en gang, men står vel i fare for å bli utsatt (igjen).

 

Uansett; bedre at det funker ved release.

 

Trur nok det blir release nu til høsten. De har jo kuttet classer og 4 ut av 6 capital cities. Pluss har jo pre-order kits også ute.

Lenke til kommentar

Vet ikke om det er vits å starte en egen tråd for dette. Så vedsiden av kommentarer til filmen kunne folk skrevet hvilken side de har tenkt seg å starte på og som hva?

 

Jeg har ikke vært spesielt fan av spillet og det blir nok kjøpt inn mest for å teste det, men det er mye som frister med spillet og blir det gjort bra så kan dette være litt av en slager innenfor pvp i MMO.

 

Order, White Lion trur jeg det blir på meg. Er ganske fast bestemt på Order, siden det virker som "underdogs "med tanke på antall som skal spille den siden og jeg har alltid hatt en tendens til å velge den svakestes side hvor dumt det enn er.

Lenke til kommentar
Vet ikke om det er vits å starte en egen tråd for dette. Så vedsiden av kommentarer til filmen kunne folk skrevet hvilken side de har tenkt seg å starte på og som hva?

 

Er en liten kompisgjeng her som kommer til å kjøre Greenskins. Tror jeg går for Black Orc eller Choppa selv. Selv om det sikkert er morro med en Shaman eller Squig Herder også, liker jeg å tusle rundt med diger rustning og slemme våpen.

 

Liker beskrivelsen deres av Black Orc. For min del høres det her helt genialt ut :thumbup:

 

The Black Orc Look

- Fully armored in heavy armor (with lots of spikes)

- Large very heavy shields (also with lots of spikes)

- Choppas and great choppas (with spiky bits stuck on)

 

"Da bigger da Orc, da stronger da Orc. Da stronger da Orc, da more dat's Orc's da boss. No wonder da Black Orcs is always da bosses!"

- Splinta, a Goblin in the Bloody Sun Boyz tribe

Lenke til kommentar

Selv skal jeg spille som Witch Hunter...Alltid drømt om å spille en fanatiker som kjemper for " a higher purpose" :) Og by default spiller jeg alltid den gode siden:)

 

Jeg håper virkelig at WAR kan bli "wow2" :)

 

WAR kan ikke feile på konseptet...warhammer-verden er utrolig spennende og jeg falt pladask for denne fantasiverden...kampen mellom det gode og det onde går egentlig aldri av moten...Det er jo wow er levende eksempel på. Om WAR skulle feile på kvalitet så har vi alltids wow og WOTLK å vende tilbake til:)

 

Konklusjon er = Vi (spillerne) er garanterte vinnere :thumbup: mens spillselskapene må kjempe om hvem av dem som er vinnere hihi...

Lenke til kommentar
Selv skal jeg spille som Witch Hunter...Alltid drømt om å spille en fanatiker som kjemper for " a higher purpose" :) Og by default spiller jeg alltid den gode siden:)

 

Jeg håper virkelig at WAR kan bli "wow2" :)

 

WAR kan ikke feile på konseptet...warhammer-verden er utrolig spennende og jeg falt pladask for denne fantasiverden...kampen mellom det gode og det onde går egentlig aldri av moten...Det er jo wow er levende eksempel på. Om WAR skulle feile på kvalitet så har vi alltids wow og WOTLK å vende tilbake til:)

 

Konklusjon er = Vi (spillerne) er garanterte vinnere :thumbup: mens spillselskapene må kjempe om hvem av dem som er vinnere hihi...

 

 

Hvis WAR blir WoW2 så slutter på jeg på dagen å spille det spillet... jeg håper (for guds skyld) at WAR får de som spilte DAoC og ikke de kidsa som spiller wow og whiner i et staka kjør pga et l2p issue...

 

hva jeg håper på er godt voksene spillere som ikke whiner, warhammer spillere (den litt "eldre" generasjonen, altså de som spilte warhammer spillet med miniatyrer osv..) og DAoC spillere... gjør ikke meg no om warhammer får 18års grense eller..

Lenke til kommentar

Jeg er casual gamer og derfor ikke spes plaget av kids:) Jeg bryr meg svært lite om hva andre gjør og sier i spillet. Pug grupper har stort sett gått greit i wow. Og wow har jo masse kids som sagt...derfor regner jeg ikke med at dettte blir problem i WAR heller.:)

 

Og når sant skal være sant...rent spillteknisk er jo kids bedre spillere enn mange av oss "litt eldre" hehe. Dem har masse tid å sløse bort på å "øve" :)

Lenke til kommentar
Selv skal jeg spille som Witch Hunter...Alltid drømt om å spille en fanatiker som kjemper for " a higher purpose" :) Og by default spiller jeg alltid den gode siden:)

 

Jeg håper virkelig at WAR kan bli "wow2" :)

 

WAR kan ikke feile på konseptet...warhammer-verden er utrolig spennende og jeg falt pladask for denne fantasiverden...kampen mellom det gode og det onde går egentlig aldri av moten...Det er jo wow er levende eksempel på. Om WAR skulle feile på kvalitet så har vi alltids wow og WOTLK å vende tilbake til:)

 

Konklusjon er = Vi (spillerne) er garanterte vinnere :thumbup: mens spillselskapene må kjempe om hvem av dem som er vinnere hihi...

 

 

Hvis WAR blir WoW2 så slutter på jeg på dagen å spille det spillet... jeg håper (for guds skyld) at WAR får de som spilte DAoC og ikke de kidsa som spiller wow og whiner i et staka kjør pga et l2p issue...

 

hva jeg håper på er godt voksene spillere som ikke whiner, warhammer spillere (den litt "eldre" generasjonen, altså de som spilte warhammer spillet med miniatyrer osv..) og DAoC spillere... gjør ikke meg no om warhammer får 18års grense eller..

 

Godt voksne spillere i Warhammer? Tru meg det hadde vært best, men har du sett bildene fra Warhammer expos, White Dwarf magasinet og vært innom butikkene some selger miniatyrer (Avalon, Outland)? Er et ganske stort overtall 12-16 åringer og trur nok de vil ha disse også til å spille Warhammer Online :ermm:

Lenke til kommentar
Tipper dette blir et spill med mye saktere gameplay i forhold til wow og derfor kommer jeg ikke til å kjøpe/spille det.Ser ut som en blanding av star wars å lord of the rings spør du meg.Men igjen så er det bare min mening ;)

 

Jeg er under helt motsatt oppfatning. Spillet er rett og slett RvR og så lenge det er en server med en god mengde mennesker så vil det hele tiden være kamp i sonene,

Star Wars og Lotro er vel ikke akkurat kjent for den ekstremt gode PvPen. Såklart det kan være det blir dårlig i WAR og, men det er folka som laget DAoC, og de har sagt i intervju at de begynte å skulle lage det anderledes fra DAoC men fant ut at mye fra det spillet var så bra at de måtte alikevel ha det med, og de sier jo også at de har forbedret systemet (selvsagt må de jo det). Så nei trur ikke det kommer til å bli noe tregt gameplay.

 

Og man må ikke søke etter grupper på mye av contentet, man kan bare gå inn i samme sone som andre som vil gjøre det "public questet" og gjøre sitt beste og kanskje vinne looten. Noe som gjør det mye lettere å bare spille 1 time om dagen eller ta et gruppe quest mens man venter på lasagnen eller noe slikt. Noe som videre øker muligheten for å gjøre noe til en hver tid, og det er vel også med på å gi følelsen av at gameplay er noe du får servert rett opp i trynet til en hver tid, istede for å stå i en by å skrike "LFG ****" eller "LFF ****".

 

Det ligner på WoW, det skal det ha. Men fokuset i spillet ligger på et annet sted enn det WoW gjør. Og det er nok til at jeg prioriterer dette langt over WotLK.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...