Gå til innhold

Få mer trøkk fra MP3-spilleren


Anbefalte innlegg

Søt liten dings det der. Men jeg tror ikke akkurat elkjøp tar inn slike.

Heldigvis kan vi si. Hva i alle dager skulle vært fordelen av at folk kunne kjøpe den til 199 kr på elkjøp (+ drivstoff til kjøreturen dit) når man kan kjøpe den fra dealextreme for 45 kroner inkludert frakt helt fram til postkassa hjemme?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341
Søt liten dings det der. Men jeg tror ikke akkurat elkjøp tar inn slike.

Heldigvis kan vi si. Hva i alle dager skulle vært fordelen av at folk kunne kjøpe den til 199 kr på elkjøp (+ drivstoff til kjøreturen dit) når man kan kjøpe den fra dealextreme for 45 kroner inkludert frakt helt fram til postkassa hjemme?

 

Indeed, derfor en en av hobbyene mine å gå rundt på elkjøp og kommentere priser høyt og tydelig ^_^

 

 

En ting som mange i den orginale artikkelen poengrerte var at saken mangler volumkontroll. Da kan man altså ikke bruke den samme med linjeutgang som finnes på mange spillere, noe hodetelefoneforsterkere i utgangspunktet er laget for

Lenke til kommentar
Søt liten dings det der. Men jeg tror ikke akkurat elkjøp tar inn slike.

Heldigvis kan vi si. Hva i alle dager skulle vært fordelen av at folk kunne kjøpe den til 199 kr på elkjøp (+ drivstoff til kjøreturen dit) når man kan kjøpe den fra dealextreme for 45 kroner inkludert frakt helt fram til postkassa hjemme?

Indeed, derfor en en av hobbyene mine å gå rundt på elkjøp og kommentere priser høyt og tydelig ^_^

 

Om du gjør dette burde du også mene at alle nærbutikker bare skal legge ned slik at vi kan kjøpe alt via nettet :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Poenget er vel at endel nærbutikker tar veldig overpris på enkelte produkter, for å selge andre produkter til nullkostnad.

 

Men angående topic. Jeg har selv kjøpt ampen, og må si den fungerer veldig fint, lite ekstra volum, men gir en fyldigere lyd på en måte, litt mer bass (som ikke skader på Zen Micro) og hjelper egentlig bare med å drive hodetelefonene mine bedre.

 

Testet med HD555 så ikke det råeste på markedet, men merket ganske stor forskjell med og uten amp.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...