Gå til innhold

The dark knight på kino i Oslo. Hvilken kino?


Goscinny

Anbefalte innlegg

Skal inn til hovedstaden 24. juli på Iron Maiden-konsert og skal overnatte der. Da hadde det jo vært kos å få med seg premiæren på The Dark Knight dagen etter!

 

Ettersom jeg er langt fra kjent i Oslo, spør jeg: Hvilken kino anbefales? Det må være greit å komme seg dit, men jeg vil tro de største/beste kinoene er relativt sentralt.

 

Er det vanskelig å få billett på premiæredagen til en slik film i Oslo? Er ikke akkurat så vanskelig der jeg kommer fra :p.

 

Goscinny ;)

Endret av Goscinny
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ringte ned til Oslo Kino i dag ettersom at jeg og mange venner SKAL ha biletter. Det eneste jeg fikk vite var at det ble lagt ut noe info i morgen.

Om det er de faktiske billettene eller hvordan man får tak i de vet jeg ikke.

 

Så dog at det var lagt ut billetter for filmen til andre steder i landet (Asker osv).

 

Selvfølgelig drar du på Colosseum ved Majorstua.

Endret av :--{D
Lenke til kommentar

Ser at forsalg til nattpremieren på Colosseum er startet og siden jeg er i samme situasjon som trådstarter og skal på Iron Maiden konsert (24.07 om kvelden) samme kvelden premieren er (25.07 kl 00:02) ser jeg for meg at det passer heller dårlig å se den samme kveld.

 

Jeg regner med filmen går om dagen den 25 men kan ikke finne noe om det på nettsiden deres og selvsagt heller ikke billetter.

Noen som vet når det er normalt at billettene legges ut for salg?

Lenke til kommentar
Billettene på Colosseum er lagt ut for et par dager siden. De fleste sweetspot'ene var tatt da jeg sjekket for 2 dager siden, så kanskje det kan være en idé å utsette opplevelsen slik at en får kongeplasser?

Nå har ikke jeg sjekket hvor mye av de beste plassene som er tatt, men ihvertfall, Colosseum er laget slik at man skal få mest mulig lik filmopplevelse uansett hvor man sitter. Det er ihvertfall det som sies. Såklart gjelder ikke dette i like stor grad utover mot kantene. Og sitter man på midten, omtrent rad 14-15 og litt nedover så får man lyden litt feil, i forhold til slik den reflekterer i "kuppelen". Men ellers utenom de tingene så skal kinoopplevelsen være ganske så god.

 

:)

Endret av Scotty
Lenke til kommentar

Du skal på colosseum, som mange andre sier. Sitt nærmere enn rad 10 spør du meg - da er det virkelig gøy å være på kino :).

 

Men hold deg unna kantene da lerretet er buet.

 

Er det storsalen i Colosseum som er kongen av kinosaler i Oslo?

Kongen av kinosaler i skandinavia mer :). En av de tingene jeg virkelig savner med oslo.

Lenke til kommentar

Det ligger nok noe i det du sier Scotty. Ved bruk av Center-kanal(er) så er det ikke lenger like viktig å sitte i sweetspot under film. Men jeg hadde uansett prøvd å få tak i billetter i sweetspot fordet.

Colosseum skal visst være en opplevelse i seg selv, så Goscinny, få tak i noen gode plasser, og nyt orgasmen.

 

Skal dit imorgen, og gleder meg helt ekstremt :D

 

EDIT: Alastor: nærmere enn rad 10 you say. Har besilt 9-14 og 9-15 til Hancock imorgen. Burde bli ganske fett, da

Endret av Lil-H
Lenke til kommentar

Jeg syns det er litt merkelig ... på oslokino.no som er en samleside for alle(?) kinoene i Oslo, står det at det bare skal vises totalt én film den tjuefemte (Batman). Dette kan da umulig være riktig? Noen som har snakket med dem?

 

Goscinny vil på en Batman-forestilling midt på dagen i Colosseum 1 :(

Lenke til kommentar

De gjøkene hos Oslo kinematografer påsto over mail _i dag morges_ at billettene til fredag kveld skulle legges ut i morgen tidlig. Og hva får jeg se når jeg sjekker etter jobb? Joda, de er lagt ut, og kremen av kremplassene er tatt. Kan vel likevel ikke klage på de plassene jeg faktisk fikk, men jeg synes billettsalget til Oslokinoene virker helt ad hoc...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...