Bruker-146784 Skrevet 15. juli 2008 Skrevet 15. juli 2008 Så nettopp i AoC manualen min at det er en stor by som heter Conarch. Men hvor ligger den egentlig?
Hestvik Skrevet 15. juli 2008 Skrevet 15. juli 2008 (endret) Så nettopp i AoC manualen min at det er en stor by som heter Conarch. Men hvor ligger den egentlig? Når du befinner deg i Old Tarantia, finnes det utganger i sentrum som leder til Wild Lands of Zelata og Conarch Village. Som du sikkert vet så kommer du deg til Wild Lands ved å gå veien som leder nedover. Og Conarch Valley er avlukket rett etter Green Mans Tavern, som går oppover. Start Conarch Valley transport Endret 15. juli 2008 av canavasman
Robinvi Skrevet 15. juli 2008 Skrevet 15. juli 2008 Fantomena, du bør sikkert vurdere å åpne en egen spørsmåls tråd for nybegynnere. Det begynner å bli en del tråder du starter som vanlige personer klarer å finne ut av selv (siden det er utrolig simpelt). Der kan du sikkert fyre løs med så mange spørsmål som du vil uten å starte en ny tråd for hvert lille spørsmål.
nagina Skrevet 15. juli 2008 Skrevet 15. juli 2008 Slike spørsmål burde gå greit i "småprat aoc" tråden.
oophus_3do Skrevet 15. juli 2008 Skrevet 15. juli 2008 Uhmm? Det står vell også i manualen hvor Conarch Village er.....
Liquidant Skrevet 15. juli 2008 Skrevet 15. juli 2008 Jeg sier ikke at 13-åringer ikke kan være kvalifiserte til å utøve de simpleste oppgaver, men du bør jo skjønne at du utsetter deg selv for sosialt selvmord når du sier at du er 13 på et 18-årsgrensespill og spammer ned forumet med banale spørsmål. Les og utforsk selv. Mye mer glede i det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå