Gå til innhold

6-cell batterier i ultaportable


Anbefalte innlegg

Nå har jeg lest meg grønn på alle de nye ultraportable maskinene som skal (har) kommet.

Men jeg har ennå ikke fått svar på det jeg lurer mest på:

 

Har det kommet noen av disse I NORGE med 6-cell batteri og atom-cpu?

 

Er det i det hele tatt mulig å forvente at MSI Wind eller Asus EEE 901 med disse kommer til norge i overskuelig fremtid?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det har knapt kommet noen ultraportable til Norge, og de første blir solgt med 3 cellers batteri.

 

Det kommer helt sikkert modeller med større batteri siden det er mange som vil ha det, men når det kommer er det vel ingen som vet...

 

Jeg kommer i hvert fall ikke til å kjøpe en ultraportabel med under 4 timers drift på batteri. Noe av vitsen med en slik maskin synes jeg er at den kan brukes noen timer på batteridrift.

Lenke til kommentar
Det har knapt kommet noen ultraportable til Norge, og de første blir solgt med 3 cellers batteri.

 

Det kommer helt sikkert modeller med større batteri siden det er mange som vil ha det, men når det kommer er det vel ingen som vet...

 

Jeg kommer i hvert fall ikke til å kjøpe en ultraportabel med under 4 timers drift på batteri. Noe av vitsen med en slik maskin synes jeg er at den kan brukes noen timer på batteridrift.

 

 

Jo, nettopp. Sitter stort sett på et bibliotek og leser og er avhengig av en maskin som er stille og har lang batteritid. Men i følge alt av artikler jeg har oppdrevet (blant annet HW's test av 901 her) blir det annonsert 6-cell batterier. Urk!

 

Hva er prisen for et 6-cell batteri hvis man skal kjøpe noe slikt senere?

Endret av unicus
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...