Gå til innhold

tråden om deadliest catch alaskan storm


Anbefalte innlegg

Her er noen screens fra da båten gikk ned.

snip

 

Hva skjedde?

han gikk nok antakeligvis i et isflak.. trolig med vilje, er ikke så veldig vanskelig og se de ifra styrhuset.

 

Stemmer det, hadde full fart mot et isflak. Også gikk jeg videre med båten helt til den sank :whistle:

hehe, har jort det selv, men da med bering-star. nå har jeg cornelia marie som er fullt oppgradert, og jeg akter ikke og senke den med vilje..

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

har et program, hvor du kan sette opp kvoten på spillet slik at sesongene blir lengre, og styre været...alt i fra "mild" til "dangerus"

 

jeg bruker programmet, og spillet virker 100 %

 

hvis noen vill ha det så kan jeg maile det til deg...men er det lov og skrive e-post her?

Lenke til kommentar
noen som vet om det er noen guider eller egne forum for DC: AS?

Har spilt et par sesonger nå, men syns ikke det går så bra :p Fangsten er ikke den største, og klarer aldri å få opp alle teinene før sesongen er over.. Kommer alltid som en overraskelse på meg :p

 

Kunsten er å bare sette ut teiner som du vet du rekker å ta opp på 24 timer. Hvis du har spilt en stund så vet du sånn ca. hvor lang tid du bruker på å ta opp et x-antall teiner.

 

når du er inne på plotteren, så hold øye med hvor mye krabbe som er tatt..."Fleet total"...når den nermer seg "fleet qouta" så er det 24 timer igjen...

 

Crab count : xxxxxxx lbs

Fleet total : 850 000 lbs

fleet qouta : 1 150 000 lbs

 

 

når det står slik så er 24 timers varselet nærme....håper dere forstod dette...er ikke den beste til å forklare ting...vell på tide og dra opp de siste 60 teinene... vi sees på det åpne hav!

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...