Gå til innhold

tråden om deadliest catch alaskan storm


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er en av de virkelig gode seriene på Discovery dette her, og kommer spillet til PC/360 kommer jeg til å kjøpe det.

 

Er det gitt en europeisk lanseringsdato for spillet eller er det bare å tråle det nordamerikanske nettet etter en PC-utgave av spillet?

 

Edit: Ser amazon.com oppgir slippdatoen i statene her til 29. juli. Blir vel litt ventetid med andre ord :)

Endret av Zetheus
Lenke til kommentar

Du skal ha spillet uansett hvordan det er? :p

 

Leste anmeldelse av spillet her forleden og fikk inntrykk av at det var et av de dårligste spillene som har kommet ut på en stund. Og det var snakk om problem som ingen kan unngå. F.eks helt, helt horribel grafikk, helt grusom framerate, samt det faktum at man aldri egentlig fisker etter krabber. Man bare kjører båten rundt og ser på at mannskapet gjør alt for deg. :)

Lenke til kommentar

Ouch, det høres absolutt ikke bra ut... Jeg kan se om jeg "finner" det andre steder da. Og heller skaffe det til 360 hvis det skulle duge. Surt at de ikke lager til et bra spill når de først gjør et forsøk. For konseptet i seg selv kan skape et ganske unikt og originalt spill.

Lenke til kommentar

dumt, de burde klart å gjort det ganske bra :( som du sier, er noe eget med spillet, men ræva grafikk og at du ikke gjør en dritt nesten så flopper det nok :( Får håpe man iallefall kan oppleve storm i det minste :D

 

 

Ser ikke mega gøy ut nei :( hvis det er sånn, men er noen flere videoer også, så bare å se litt rundt iallefall :thumbup:

ble skuffet over grafikken ja :(

Endret av Silo
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
slenger meg på denne tråden...

 

jeg har dette spillet og syns at det er ganske bra...

 

MEN for dere som har dette spillet, så spør jeg: hvilken båt synes dere er best???

 

jeg synes "north western" er bra...

 

Foretrekker Cornelia Marie. Oversikt over crewet mens du sitter i styrhuset, og har plass til mange pot's.

Lenke til kommentar
slenger meg på denne tråden...

 

jeg har dette spillet og syns at det er ganske bra...

 

MEN for dere som har dette spillet, så spør jeg: hvilken båt synes dere er best???

 

jeg synes "north western" er bra...

 

Foretrekker Cornelia Marie. Oversikt over crewet mens du sitter i styrhuset, og har plass til mange pot's.

blir muligens også og velge cornelia marie i neste save. for den er større og stødigere.. men northwestern er også bra selv om den kanskje er en rullebøtte.

Lenke til kommentar
Northwestern føles mer mobil enn Cornelia Marie, men som du nevnte så er C.M. større og stødigere.

fører Cornelia Marie no.

 

fin og stødig båt.

 

hadde det bare vert for at jeg fikk feil på det elektriske annlegget. og fikk to skadede personer èn datt på dekk og èn falt overbord. Jeg kan låve at det er ganske irritrende når du ikke har nok folk og må gå på land for og hente nye folk.. Dermed så gikk den sesongen til hel*****.. fikk bare inn 209,000 og etter lønn så var det 95,000 igjenn til båten.. snakk om uflaks.

 

attpåtil så var det litt bølger så det kunne hvert vrient og måtte begynne og manuvrere i bølgene etter personen som kunne gått i propellene.

Endret av datafreak15
Lenke til kommentar
Er ferdig med sesong 4. Har en liten pause for tiden, begynte å drømme om at jeg satte teiner, fant da ut at det var på tide å gjøre noe annet. :)

 

Og du?

 

Hvor liker du å fiske best på kartet?

jeg er akkurat ferdig med sesong2, men det ser ut at jeg må ta den på nytt pga har ikke penger. Jeg er konkurs etter en pisssesong. jeg var øverst på kartet dær det var rødt. men det var sikkert noen andre som hadde fisket dær før meg. slik at jeg ikke fikk noen ting. hadde bare 23,000 på sesong2

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...