Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Eksperimentering med andre gutter


Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Orker... ikke.. aaaargh!

 

 

Jeg hater på ingen måte kristne, jeg har heller aldri sagt at jeg ville slå til kameraten min om han spurt om jeg ville suge ham, dette er en feiltolking fra deres side, men, jeg hadde reagert kraftig da venne mine, (som jeg aldri kunne forestille meg at runker og suger hverandre :) )hadde spurt meg om jeg ville delta i homosexuelle aktiviteter med de, da de vet så inderlig godt at jeg er hetero.

 

Er heller ikke en sånn "overkompenserende pølseslikker" , eller hva du kalte det Freak.

Det er noe DU har forestillt deg, du kjenner ikke meg, og vet ikke hvordan vennene mine /jeg er,jeg er på ingen måte imot homser, men det ville aldri falle meg inn å ha sexuell omgang med en annen gutt, dette vet de, og som jeg har forsøkt å si over her MANGE GANGER, sp er sinne mitt rettet mot at de ikke respekterer mine valg (at jeg ikke vill suge kuk f.eks), IKKE at de oppfører seg/er homofile.

 

 

Hvem bryr seg uansett?

 

Ja, jeg er frustrert fordi du absolutt må prøve å sette meg i "skaphomse" båsen fordi jeg sier jeg er hetero.

 

VIrker som om du er litt vel opptatt av å normalisere det å være homo, du gir iallefall utrykk for at du mener at alle er det, oslofreak, uansett hva de sier.

 

:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk
sinne mitt rettet mot at de ikke respekterer mine valg (at jeg ikke vill suge kuk f.eks), IKKE at de oppfører seg/er homofile.

 

 

 

Er jeg homo fordi jeg vil bli akseptert?

 

 

Fint da er jeg homo da, ALLE SAMMEN! JEG LIKER IKKE GUTTER, JEG LIKER JENTER FAKTISK, MEN FOR Å BLI RESPEKTER PÅ DETTE FORUMET NYTTER DET IKKE Å VÆRE "ORDINÆR" DERFOR KUNNGJØR JEG HERVED AT JEG ER HOMOSEXUEL... respekt.

Lenke til kommentar

Jeg har da aldri ment at du skal like å suge kuk. Jeg bare lurte på hvorfor du skal bli så forbannet hvis noen vil suge kuken din (nb! at noen andre skal suge kuken din, ikke omvendt).

 

Jeg tenner heller ikke på tanken at en kompis (eller en annen ukjent mann) skal suge kuken min, og hvertfall ikke på tanken om at jeg skal suge en annen manns kuk, så der er vi tydeligvis ganske like. Dog, så ser (les: godkjenner) jeg ikke argumentasjonen din om å skulle bli sint hvis en kompis skulle spurt om å suge deg. Hvorfor?

 

Jeg er hetero, og dette er noe alle som kjenner meg godt vet. Noen av disse er homofile. Andre er jenter som jeg overhodet ikke tenner på (og noen av dem vet det etter tidligere samtaler). Noen av disse elsker å sitte framfor TVen og se på fotballkamp etter fotballkamp (noe jeg overhodet ikke finner interessant). Du mener at det er greit å reagere med sinne hvis én av mine homofile kamerater spør meg om de kan suge meg. Mener du også at det er greit at jeg reagerer med sinne hvis en av venninnene mine - som vet at jeg ikke er interessert i dem - kommer med tilnærmelser ovenfor meg? Eventuelt hvis noen av kompisene mine - som vet at jeg ikke har lyst til å se fotball - spør om vi skal se kampen sammen?

 

Jeg drar ting litt langt her, og er klar over det, men du mener at det er greit å reagere med sinne ovenfor homofile som kommer med forslag du ikke liker, dog så ser jeg ikke at du skriver poster hvor du hadde blitt sinna hvis ei venninne som var rødtopp (noe du, i dette eksempelet, ikke liker) hadde lagt an på deg. Hvorfor mener du at det er greit å reagere helt annerledes på forslag fra homofile kamerater av samme kjønn som deg enn heterofile jenter?

 

Jeg vet ikke engang om jeg hadde blitt sinna hvis jeg hadde vært kjæreste med ei felles venninne av noen som prøvde seg på meg. For alt jeg vet så kanskje de hadde vært interessert i meg i laaang tid, og endelig har klart å bygge seg opp motet til å prøve. Om da de er smarte nok til å prøve seg på en litt fancy approach med sosialt samvær, mat og drikke - etterfulgt av tilnærmelsen, eller ikke fullt så smart og går rett etter glidlåsen på buksa mi, så er det vel fortsatt ingen grunn til å bli sur. Uansett kjønn så er det bare å takke pent nei, er det ikke?

 

Hvorfor skal du reagere på sinne ovenfor homofile, men ikke heterofile? Du har fortsatt ingen god grunn, det går rett og slett på diskriminering av deres legning. Kanskje du blir sinna fordi du er usikker på hvordan du skal reagere? Jeg tror på deg når du sier at du er hetero, men ett eller annet virker galt. Så hvis det er slik at du er usikker på selve måten å reagere på; si takk, men nei takk.

Endret av oslofreak
Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Hvis du tenner på han og utvikler følelser for han da vil jeg nok si du er homo.

 

Å tenne seksuelt på å og ha romantiske følelser for en av samme kjønn, er jo selve definisjonen på å være homo (eventuelt bi om man har det samme for motsatte kjønn), det er absolutt ikke det som diskuteres her. ;)

Lenke til kommentar
Hvis du tenner på han og utvikler følelser for han da vil jeg nok si du er homo.

 

Å tenne seksuelt på å og ha romantiske følelser for en av samme kjønn, er jo selve definisjonen på å være homo (eventuelt bi om man har det samme for motsatte kjønn), det er absolutt ikke det som diskuteres her. ;)

Nemlig.

Derfor mener jeg trådstarteren skulle funnet ut av dette helt selv, da det er han som vet hvordan han føler det best (håper jeg).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Døh, jeg har da ingen problemer med å skjønne at man er homse om man tenner seksuelt på folk av samme kjønn (om man er ferdig med det er en annen sak, og uten relevans).

 

Det var en jævla moderator som lagde denne tråden og satte navnet mitt på den, uten min godkjenning. :nei:

 

se, nå ble jeg litt sinna :p jeg er en agressiv person, og jeg liker ikke homofile folk, det bare "føles" helt rart, veit jeg er dårlig menneske, men jeg er bare sånn, tror det er det som ligger bak det som tidligere har blitt diskutert.

Lenke til kommentar
Er man homofil hvis man har sex med andre av samme kjønn?

 

Man er nærme nok.

 

De fleste homofile har hatt seksuelt samvær med personer av motsatt kjønn før de fant ut at sex med personer av samme kjønn gir dem mer tilfredstilelse. Betyr det at de er hetro? De har jo hat sex med personer av motsatt kjønn på et tidspunkt.

 

I mitt syn bør seksualitet, i den grad man føler behov for å kategorisere, være basert på hva en person har som generell preferanse. Ikke på en handling vedkommede har gjort ved en andledning.

 

Å tilegne seg en bredere seksuell erfaring behøver heller ikke å indikere at man lener i den ene eller andre retningen. Det betyr bare at man har mot nok til å finne ut om dette er noe man liker basert på egen erfraring framfor hva man tror at man muligens kan eller ikke kan like ut fra hva man har hørt om det.

Lenke til kommentar
se, nå ble jeg litt sinna :p jeg er en agressiv person, og jeg liker ikke homofile folk, det bare "føles" helt rart, veit jeg er dårlig menneske, men jeg er bare sånn, tror det er det som ligger bak det som tidligere har blitt diskutert.

 

"Dårlige mennesker" som står for det de mener kan man hvertfall respektere. De som må finne på en masse bullshit for å skjule sin uvitenhet og/eller mangel på evne til å argumentere seg, derimot...

Endret av oslofreak
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk
se, nå ble jeg litt sinna :p jeg er en agressiv person, og jeg liker ikke homofile folk, det bare "føles" helt rart, veit jeg er dårlig menneske, men jeg er bare sånn, tror det er det som ligger bak det som tidligere har blitt diskutert.

 

"Dårlige mennesker" som står for det de mener kan man hvertfall respektere. De som må finne på en masse bullshit for å skjule sin uvitenhet og/eller mangel på evne til å argumentere seg, derimot...

 

 

...og jeg er ikke av den siste sorten, da dette nok er grunnen til at jeg hadde kommer til å reagere med sinne :) Som jeg har sagt tidligere, så vet mine venner at jeg ikke villa ha funnet på å ha seksuell kontakt med personer av det samme kjønn, at grunnen er at jeg ikke liker homser, tenkte jeg jeg skulle unlate å fortelle om, da jeg vet dette vil skape kontroverser i dagens "ultra akseptable" samfunn :)

 

Internet, it is serious buisness.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk
enlighten us. Hvorfor liker du ikke homser?

 

Vet ikke faktisk, er antagelig måte jeg er oppdratt på, jeg har en litt gammeldags far, som har meget liten aksept for homoseksualitet, muligens det som har satt sine spor.

 

Ellers så synes jeg at en del av disse "Yngve Freiholdt homsene" er ganske slitsomme, når de står i klesbuttiker med venninene sine og skråler om "den shempe gossine hundesløfen de akkurat kjøpe til Balder" eller " den myke og luftige brunkremen" :p

 

 

Jaja, denne tråden blw vist til en psykolog-time for meg :p

Lenke til kommentar

oppvekst har helt klart mye å si :)

 

Men du må også vite at det er ytterst få homser som er stereotype-homser ;) Jeg tåler de ikke selv, men jeg er ikke homofob forde ;)

 

Hele greia er at for de aller fleste så er det så ekstremt påtatt, og falske og påtatte folk liker jeg ikke uansett om de er homser eller ikke, så den henger jeg med på ;)

Lenke til kommentar

Let's see.

 

Enkelte ville ha sagt "HOMO" med en gang, andre ville sagt "han vil bare prøve".

Det som er selve poenget, er at, hvis han liker det..kan man lett si han er homo. Hvis han ikke liker det, kan man ikke akkuratt si at han ikke er homo. Altså, uannsett hvis du vil prøve, kan man kalle deg litt små-gay. Du fantaserer om det, og tror det er deilig, da er jeg ikke redd får å kalle deg homo.

Hvis du i det hele tatt tåler tanken på å bli sugd av en MAN mens du selv er en MAN er det så å si 95% gay. Du fantaserer om det, det er desperat.

 

Så, jeg sier ja..han er gay! x)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...