Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Eksperimentering med andre gutter


Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Tråden er splittet ut ifra Ronk med kompis, hvordan gå frem?

 

Er han homse da? Hvis ikke kan det nok hende du får deg en midt i trynet når du spør, jeg hadde ivertfall blitt ganske sint hvis noen hadde spurt meg om noe sånt.

 

Vær forsiktig :p

Endret av Slettet-oVjeg2q2Tk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Yoshi
Er han homse da? Hvis ikke kan det nok hende du får deg en midt i trynet når du spør, jeg hadde ivertfall blitt ganske sint hvis noen hadde spurt meg om noe sånt.

 

Vær forsiktig :p

 

Trådstarter skriver jo at kompisen hans har runket med andre venner før og sier han vil være med. I andreposten hans forklarer han at det handler om seksuell kontakt dem i mellom. :p Om kameraten er homo, er vel ikke så nøye.

 

Er det virkelig så uvanlig at to gutter som lurer på hvordan det er å bli sugd, finner ut at de kan suge hverandre en sommernatt? Sånn bare for å prøve? Det forblir jo så klart hemmelig, ikke som om de snakker om det på skolen etterpå, men... Det skjer! ;)

Lenke til kommentar
Hvis ikke kan det nok hende du får deg en midt i trynet når du spør, jeg hadde ivertfall blitt ganske sint hvis noen hadde spurt meg om noe sånt.

 

Jeg antar at du ikke er helt voksen enda? Hva er det med alle unge (og forsåvidt endel voksne) som skal reagere på homofile tilnærmelser med vold? Det er da vel bare et kompliment at noen finner deg tiltrekkende, uavhengig av kjønn du/de er. Selv så er jeg hetrofil, men har da til tider erfart at homofile har lagt an på meg, da er det bare å takke, men si at man ikke er interessert. Verre er det vel ikke?

 

Det ligger kanskje noe i det der med at homofobe mest sannsynlig er usikre på seg selv og føler at de må reagere veldig hardt i den "riktige" retningen for å vekke minst mulig oppmerksomhet mot seg?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
vis man er så gira på å finne ut hvordan det er å bli sugd, og såfremt du er heterofil, så anbefalles det at du får et av det kvinnelige kjønn til å gjøre det.

 

Hvis man derimot er bifil eller rett og slett "åpen" så er det vel ett fett om den som suger er mann eller dame? Spesielt i ung alder er det vel en sjanse for at gutta ville vært "bedre" til det såfremt jenta ikke er erfaren. Er man gutt så har man jo allerede lekt med seg sjøl i noen år og vet hvilke deler av penis som er følsom.

Endret av OsLoFrEaK
Lenke til kommentar
vis man er så gira på å finne ut hvordan det er å bli sugd, og såfremt du er heterofil, så anbefalles det at du får et av det kvinnelige kjønn til å gjøre det.

 

Hvis man derimot er bifil eller rett og slett "åpen" så er det vel ett fett om den som suger er mann eller dame? Spesielt i ung alder er det vel en sjanse for at gutta ville vært "bedre" til det såfremt jenta ikke er erfaren. Er man gutt så har man jo allerede lekt med seg sjøl i noen år og vet hvilke deler av penis som er følsom.

 

det skal jeg ikke krangle på.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk
Hvis ikke kan det nok hende du får deg en midt i trynet når du spør, jeg hadde ivertfall blitt ganske sint hvis noen hadde spurt meg om noe sånt.

 

Jeg antar at du ikke er helt voksen enda? Hva er det med alle unge (og forsåvidt endel voksne) som skal reagere på homofile tilnærmelser med vold? Det er da vel bare et kompliment at noen finner deg tiltrekkende, uavhengig av kjønn du/de er. Selv så er jeg hetrofil, men har da til tider erfart at homofile har lagt an på meg, da er det bare å takke, men si at man ikke er interessert. Verre er det vel ikke?

 

Det ligger kanskje noe i det der med at homofobe mest sannsynlig er usikre på seg selv og føler at de må reagere veldig hardt i den "riktige" retningen for å vekke minst mulig oppmerksomhet mot seg?

 

 

:dontgetit: Den analysen der er så oppbrukt at det ikke ligner grisen, prøv igjen du lille venn :)

 

 

Hvis en av kameratene mine hadde kommet til meg og bedt meg suge ham hadde jeg antagelig reagert med sinne, siden jeg synes at dette er en direkte fornærmende og nedlatend ting å spørre en kamerat om... vold er en annen sak, da jeg heller ikke har sagt at JEG ville reagert på den måten, men at NOEN kunne komme til å gjøre det.

 

Anyway, jeg tilgir din feilaktighet, ingen er perfekte .

 

 

:)

 

 

OT: Hvis dette er en gitt som pleier å suge kuk å dra skinn for andre kamerater, så er det vel ikke noe i vein for at han kan gjøre det med/for deg også?

Endret av Slettet-oVjeg2q2Tk
Lenke til kommentar

Om en venn av meg hadde hintet om at han ville suge kuken min eller omvendt, så ville jeg fortsatt på samtalen som den perverse og humoristiske gutten jeg er, og om det faktisk viste seg at vennen min VILLE gjøre dette ville jeg rett og slett sagt at jeg var smigret, men at jeg ikke helt følte for det. Herregud, det er jo et av de største komplimentene man kan få!

 

Dere som ville møtt en slikt spørsmål med sinne, hvorfor? Dere mener at det ville vært det samme som å si: "Jeg synes at du ser homo ut. Skal vi suge hverandre?"? Om dere har den oppfatningen er det jo helt bak mål, men om det faktisk var slik: greit. Hva er galt med å "se" homo ut? Hva er NEGATIVT med å være homofil? Det er jo ingen verdens ting overhode. Homofile er blit så sykt stereostemplet i samfunnet.. De er liksom et eget folkeslag. Om man i ung alder sa man var homofil ville man jo nesten garantert bli mobbet på en hvilken som helst skole i dette landet. Hvor ofte sier ikke gutter til hverandre at de f.eks. tenner på læreren sin, eller kusinen sin? Jeg mener ikke at det å være homofil er en fetisj, men kom igjen, det er jo samme prinsippet. Hvorfor skal det noen like være OK mens det ikke er ok at noen gutter liker gutter og noen jenter liker jenter.

 

Til saken, så er ikke nødvendigvis trådstarter homofil. Det at han vil utforske seksuelt, riktignok med en gutt, betyr ikke at han er homofil. Han er bare nysgjerrig, og vil eksperimentere. Nå kan det selvfølgelig være at han ER homofil, men siden jeg ikke har sett han si dette noe sted synes jeg det er galt av noen av dere andre å trekke konklusjoner. Hva er forskjellen på å kjenne munnen til en gutt og munnen til en jente rundt snoppen? Det er sikkert mange gutter som ville sagt at de faktisk ville vært MER trygg med en gutt, pga han selv har en penis, har sett en penis før, og faktisk vet litt hvordan den fungerer (som noen sa tidligere).

 

EDIT: til den faktiske saken, så synes jeg du skal spørre han rett ut i en leken og spøkefull tone. Du sier han har gjort dette før, og du vet tydeligvis om det. Så bare spør: "Blir du med på å suge meg, eller omvendt? Jeg synes det hadde vært interessant å prøve det:P" Hvordan kan det skade? Hva skal han gjøre med det? Kalle deg homo?

Endret av sportacus88
Lenke til kommentar
:dontgetit: Den analysen der er så oppbrukt at det ikke ligner grisen

 

Blir en analyse mindre korrekt hver gang noen bruker den? Hm, det var nyheter for meg... :)

 

 

prøv igjen du lille venn :)

 

Hvor har du det fra at jeg er en liten venn? :) Ble du truffet av at jeg gjettet på din alder? Var ingenting ille ment, du virket bare litt ung i måten du uttalte deg på. Dét, eller bare litt trangsynt...

 

 

Hvis en av kameratene mine hadde kommet til meg og bedt meg suge ham hadde jeg antagelig reagert med sinne, siden jeg synes at dette er en direkte fornærmende og nedlatend ting å spørre en kamerat om...

 

Akkurat her er grunnen til hvorfor jeg har vanskeligheter for å tro at du er særlig gammel. Begrunn gjerne hvorfor det er fornærmende og nedlatende, er litt nysgjerrig. Alt kameraten din sier er at du tenner ham seksuelt, på hvilken måte er det fornærmende? Blir du sint når jenter legger an på deg, og?

 

 

men at NOEN kunne komme til å gjøre det.

 

Jojo, men noen kan alltid reagere på en eller annen måte uansett hva man sier eller hvordan man er, så sånn kan man vel ikke tenke?

 

 

Anyway, jeg tilgir din feilaktighet, ingen er perfekte .

 

Åpenbart ikke.

 

 

støtter Steffengd fullt ut her, vis en av mine kamerater hadde sport om noe slikt? vet ikke hvordan jeg hadde reagert, men på ingen måte noe som hadde vært positivt i noen som helst retning..

 

Får stille deg samme spørsmålet som steffengd; hvorfor hadde det vært så ille hvis en kamerat ville suge deg? Er da vel bare å takke for interessen, men si at man ikke er interessert?

Lenke til kommentar

hvorfor det hadde vært så ille? jo.. nettopp.. hadde jeg gått med på noe slikt griseri, hva ville det vært det neste?

 

sitte der med kuken til kompisen min opp i ræva?

 

Du, Oslofreak, du må da være homofil eller bifi, vis du virkelig vil at dine mannlige kamerater skal suge kuken din? du framstiller det nå slik at du er gira på slikt.

Endret av Snailcake90
Lenke til kommentar
hvorfor det hadde vært så ille? jo.. nettopp.. hadde jeg gått med på noe slikt griseri, hva ville det vært det neste?

 

sitte der med kuken til kompisen min opp i ræva?

 

Du, Oslofreak, du må da være homofil eller bifi, vis du virkelig vil at dine mannlige kamerater skal suge kuken din? du framstiller det nå slik at du er gira på slikt.

Det du sier er at di ikke klarer å sette grenser? Så hvis du sier at han kan suge deg, så klarer du ikke å si nei til å få en pikk i ræva?

 

Kanskje Oslofreak bare er litt mer open-minded, med litt mer livserfaring enn endel som uttaler seg her. Mange innlegg som bærer preg av umodenhet her, ditt inkludert Snailcake90.

 

 

Jeg ser faktisk ikke helt forskjellen på å få spørsmålet fra ei jente du synes er skikkelig stygg og en kamerat (hvis du ikke er interessert). Hadde ei stygg jente sagt det, så hadde du tatt det som et kompliment, men hadde en helt OK gutt sagt det, så hadde du blitt sint? Det henger jo ikke på greip. Liker du ikke tanken, kan du si nei, og så kan du ta det som et kompliment, som du helt sikkert hadde gjort i den andre situasjonen.

Lenke til kommentar
hvorfor det hadde vært så ille? jo.. nettopp.. hadde jeg gått med på noe slikt griseri, hva ville det vært det neste?

 

sitte der med kuken til kompisen min opp i ræva?

 

Du, Oslofreak, du må da være homofil eller bifi, vis du virkelig vil at dine mannlige kamerater skal suge kuken din? du framstiller det nå slik at du er gira på slikt.

 

Det er jo ikke snakk om å gå med på det. Det er snakk om å takke høffelig nei, framfor å reagere med sinne og hat. Tror du at du blir sittende med kukken hans oppi ræva dersom du sier nei på rolig og balansert måte? Det er jo nettopp dette Oslofreak reagerer på; hvorfor er det så mange som føler behov for å reagere med sinne (og eventuelt vold i tillegg) når det enkleste man kan gjøre er å si "nei takk, det der er ikke noe for meg".

 

Som Manfred sier: dersom en person du ikke tenner på i det hele tatt hinter frampå at han eller hun finner deg seksuelt tiltrekende er det vel ikke noen forskjell på om det er ei jente du synes er stygg eller om det er en gutt.

Lenke til kommentar
Nei fysj, dere - helt klart har vi forskellige meninger angående dette. men tror vi lar det bli sånn, jeg står på mitt :) synes ikke det er ok at gutter som ikke er homoseksuelle suger pikken til hverandre fordi dem skal eksprimintere.

Copy that. Det blir for grovt til å kunne kalles heteroseksuelt. Da blir det enten bifilt eller homofilt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Off Topic:

I mine dager så var det å stikke fingeren i rumpa å eksperimentere, nå er det å suge/runke kompiser å eksperimentere.

Verden har sannlig forandret seg.

Jeg syns ikke det er greit.

 

On Topic:

Du får spørre kompisen din på en måte som han forstår deg, slik at du ikke blir feiltolket og sett stygt på.

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar
Nei fysj, dere - helt klart har vi forskellige meninger angående dette. men tror vi lar det bli sånn, jeg står på mitt :) synes ikke det er ok at gutter som ikke er homoseksuelle suger pikken til hverandre fordi dem skal eksprimintere.

 

Denne tar jeg ikke helt... Hvis man er litt usikker (eller nysgjerrig) og finner det for godt å skulle eksperimentere med andre av samme kjønn; hvordan mener du at man skal få til det hvis dem ikke får lov til å begå seksuelle handlinger sammen? Sitte sammen og spille rollespill om at man tar hverandre på tissen og forestille seg følelsene man får av det? Eller mener du generelt sett at det ikke er greit for folk som er usikre på sin egen seksuelle legning å utforske? Så folk som ikke er 100% sikre på hva de tiltrekkes av får ikke lov til å prøve med individer av samme kjønn og må automatisk holde seg til heterofili? Hva med bifile? Hvordan skal de finne ut at de liker begge deler hvis de ikke får lov til å eksperimentere?

 

Fint hvis du kan legge ved litt reelle argumenter for synspunktene dine - utover din generelle homofobi, mener jeg.

 

 

Off Topic:

I mine dager så var det å stikke fingeren i rumpa å eksperimentere, nå er det å suge/runke kompiser å eksperimentere.

Verden har sannlig forandret seg.

Jeg syns ikke det er greit.

 

I følge profilen din så er du født apr, 92. Hvis matten min ikke er helt på jordet så er du 16 år gammel. Jeg har litt vanskeligheter med å forstå hvordan du definerer dine dager. Min oppfattelse av det uttrykket er "noe som har skjedd en god stund tilbake i tid". Eksperimenterte du med å stikke fingern i rumpa på andre for 10-15 år siden? "Dine dager" er vel strengt tatt fra og med 2008 og framover, er det ikke?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
I følge profilen din så er du født apr, 92. Hvis matten min ikke er helt på jordet så er du 16 år gammel. Jeg har litt vanskeligheter med å forstå hvordan du definerer dine dager. Min oppfattelse av det uttrykket er "noe som har skjedd en god stund tilbake i tid". Eksperimenterte du med å stikke fingern i rumpa på andre for 10-15 år siden? "Dine dager" er vel strengt tatt fra og med 2008 og framover, er det ikke?

 

Kanskje jeg omformulerte meg litt feil, uansett, det jeg mente at når jeg var 12-14 så eksperimenterte jeg med fingeren, tenkte ikke på å suge å runke andre gutter. Selfølgelig er det noe annet for deg og det respekterer jeg, men å runke/suge en kompis er i mine tanker homofilt og det står jeg ved.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...