Gå til innhold

Ny PS3 om 2-3 uker!


DKH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
bare dere kjøper ps3 og opplever mgs4 som er HELT fantastisk så er dere tilgitt..

Gikk faktisk til innkjøp av MGS4: Limited Edition i går.. men de hadde ingen PS3 inne.

Så sitter nå med MGS4 i hånda og ingen PS3 å spille det på :) Får vente til 80Gb kommer, bare håpe den kommer med DS3.

Endret av KEELr
Lenke til kommentar
kan de fikse BC på alle konsoller bare med en software oppdatering?

 

Det sies så. :)

 

hvis dette stemmer så blir det jo ikke så ille å kjøpe ps3 uten BC til ps2, hvis det blir fikset med en software oppdatering i fremtiden. du har tilfeldighvis ikke en link til kor eg kan lese meir om dette.

 

fins det en komplett liste over ps1 spill man kan kjøpe online via ps3?

Endret av morgan_kane
Lenke til kommentar
kan de fikse BC på alle konsoller bare med en software oppdatering?

 

Det sies så. :)

 

hvis dette stemmer så blir det jo ikke så ille å kjøpe ps3 uten BC til ps2, hvis det blir fikset med en software oppdatering i fremtiden. du har tilfeldighvis ikke en link til kor eg kan lese meir om dette.

 

fins det en komplett liste over ps1 spill man kan kjøpe online via ps3?

 

Skal nevne at jeg ikke skal si noe av dette sikkert, jeg har heller ingen kilde, har bare hørt det og lest det rundt omkring flere steder. Men er mulig det kommer en gang. Hadde hvertfall vært toppers. :)

Lenke til kommentar

80 GB PS3 lanseres i Europa den 27.august

 

Den bør ha Dual Shock 3...

Den amerikanske versjonen har i alle fall det:

80gbps3_01.jpg

 

 

Litt senere vil det komme en ny tilbudspakke:

"Promotional bundles will arive between mid-September and mid-December at various prices."

 

Tipper dette ligner på tilbudspakker som vi har sett før, f.eks. når man fikk med Resistance og MotorStorm. Kanskje et spill og en blu-ray-film.

Endret av kilik
Lenke til kommentar

Da har jeg bestilt en 40GB PS3 fra MPX. De hadde fem stk i går kveld, og nå er min sendt og på vei:) For folket er sikre på at det ikke er noe nytt med 80GB unntat GB-størrelsen og at DS3 følger med? (Jeg orket ikke vente til slutten av august på de endringene, når det bare er å bytte HDD selv, og å ha en sixxaxis gjør ikke såå mye- skal allikevel ha flere kontrollere, hehe).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...