Gå til innhold

Hee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Blir umulig å bruke linja til andre ting.

Pleier å sette igang nedlastninger når jeg sover og er på forelesninger. For da trenger jeg jo ikke bra ping i cs ;)

Skrevet

Hvorfor har alle så bra nedlastingshastighet? Når jeg laster ned noe ligger hastigheten på 4-15 kbps, har kommet opp i 35 kbps, men det er veeeldig sjeldent.

Skrevet
Hvorfor har alle så bra nedlastingshastighet? Når jeg laster ned noe ligger hastigheten på 4-15 kbps, har kommet opp i 35 kbps, men det er veeeldig sjeldent.
Hmm ka bruker du da? KazaA eller noe?

skitt alle driver å laste Harry Potter for?

Er jo en SUGEN  film!

Ehmm eg liker å se slike teite barne eventyr film en sjelden gang.
Skrevet

Jeg bruker KaZaA ja. Enkelte ganger laster jeg ned fra FTP-servere, da går det i 8-16 kbps. Noen som kan anbefale et annet program for nedlasting av filmer, software osv?

Skrevet

Akkurat nå laster jeg ikke ned noe ,untatt noen siderbilder på www.ditl.org

Men her er litt av kø-lista mi på DC:

BOB.EPxx.xvid.deity

TNG DVDrip

DS9 DVDrip

Voyager TVrip.

Farescape

SAAB

+++

Kjekt og ha en maskin som man kan laste ned på som står på skolen. Og i morra så kommer det 4Xbaracuda V 120gig disker og et Raid kort som skal brukes på Raid0 ;) Bare synd at jeg har 200gig jeg ikke har brent ut.. :(

Men man klager jo ikke.

BTW: Så er samlet hastighet på alle downloads omkring 1mbs. Er til tider oppe i 4mbs ,men det er jo nesten ingen snille folk og laste ned fra..

Skrevet
Jeg bruker KaZaA ja. Enkelte ganger laster jeg ned fra FTP-servere, da går det i 8-16 kbps. Noen som kan anbefale et annet program for nedlasting av filmer, software osv?
The one and only: DIRECT CONNECT++

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...