Ozelot Skrevet 10. juli 2008 Skrevet 10. juli 2008 Heisann! Er det slik at Supreme commander støtter dualcore? Jeg har en Opteron , og av en eller annen grunn, så får jeg vesentlig høyere FPS hvis jeg alt-tabber og velger at FA bare skal bruke 1 kjerne.
likferd Skrevet 10. juli 2008 Skrevet 10. juli 2008 Spillet støtter dualcore ja. Høres merkelig ut om du får bedre FPS av å kjøre det på singlecore.
Ozelot Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Skrevet 10. juli 2008 Kan det være jeg trenger å installere et program for å få bedre nytte av 2 kjerner?
Uglegutt Skrevet 13. juli 2008 Skrevet 13. juli 2008 AMD dual core optimizer hvis du kjører XP. Evt dualcore hotfixen, ikke begge deler.
brsseb Skrevet 13. juli 2008 Skrevet 13. juli 2008 Supreme Commander er vel et av de bedre spill når det gjelder støtte for flere kjerner. Mener man til og med ser bedre ytelse opp til og med 4 kjerner.
Xolan Skrevet 13. juli 2008 Skrevet 13. juli 2008 Desto viktigere er det nok med oppdaterte chipsetdrivere, samt holde windows oppdatert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå