Gå til innhold

Hentelappen (sms) kommer "alltid" rett etter stengetid


Anbefalte innlegg

når vet man at du uttaler deg som bruker kontra modorator. Jankee er 'bare' moderator, men han deltok i diskusjonen... so go figure!

 

Om du hadde sjekka litt opp då dette er informert om opp og i mente tidlegare.

Brukermoderator og moderator er akkurat det same, i moderatorlista så står me alle som globale moderatorer.

Den forskjellen på dei to titlane har ingen betydning for brukarane då dei er sidestilte rettigheitsmessig og funksjonsmessig.

 

 

Om du ser både på mine poster og adminposter så ser du at alle kan delta som brukere, nettopp på grunn av regelen om forbud mot fleirbrukar. Og ja me har retingslinjer som definerer forskjellen mellom å vere moderator og brukar i tråder.

 

 

 

arnakke. Dine innlegg forvirrer meg veldig då du siterer John Lennon om at det finnes ikkje problem berre løysninger, for å så berre fokuserer på problemene og prøver å sette tvil med integritetene til ein kvar som svarer i tråden.

 

Dei som kjenner til rutinene då dei er i posten får passet sitt påskriven.

Eg blir satt spørsmål om eg har lov til å svare sidan eg er moderator.

.......

 

Om det er berre å spre eder og galle så er ikkje forumet rette kanalen for det, for det første slå det tilbake på deg sjølv seinare og to, det skaper dårlig stemning

Endret av Jankee
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
arnakke: Du kan jo velge postkontor/post i butikk når du bestiller fra de store nettbutikkene i norge, da kan du velge å få pakken levert på Kiwi brennåsen så kan du hente den der frem til kl 23.00

 

Mange takk for det, det var snilt av deg, csv. Altså, selv om Brennåsen er i en annen kommune, javel. Det er en Kiwi på Langenes, skal høre med de i morgen; den er mye nærmere. Takk igjen.

 

Kanskje trådstarter cheeba også har en slik mulighet?

Lenke til kommentar

Posthuset er 200m unna, mens post i butikk er 3-4km, så det blir verre siden jeg ikke har bil :) Ingen problem å sykle dit da, men av og til er det store pakker.

 

Men som noen har nevnt; det er jo slett ingen krise dette her. Bare lurte på om noen visste hva som muligens er grunnen siden det skjer så ofte, og det har jeg forsåvidt fått svar på. Sånn delvis iallfall.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...