Gå til innhold

ny swfu trailer


Gjest Slettet+130498

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har hypa opp en del spill før, men jeg klarer ikke å la være og skrive at dette kommer til å bli tidenes og historiens kuleste spill.

 

Får det i tillegg en bra onlinedel som Jedi Knight serien hvor vi kan duellere med sabers så slutter jeg i jobben, snekrer meg inn og bor i spillet for evig og alltid. Har spilt alle Jedi Knight spillene online, sikkert tilbringt noen tusen timer online med de.

Endret av Avean
Lenke til kommentar

ok. blir vel en ps3 på meg da.

noen som har sett noend screenshots med forskjell fra ps3 og xbox?

(eller noen som har erfaring med hva som generelt har den beste versjonen av spill? har ikke spillt 360 i det hele tatt. eller er de ca lik?)

har egentlig litt lyst på en blueray spiller og bruke på hd tvn, his ikke noen har ett bra argument for og kjøpe xbox isteden? :cool:

Endret av alleibruk
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498
ok. blir vel en ps3 på meg da.

noen som har sett noend screenshots med forskjell fra ps3 og xbox?

(eller noen som har erfaring med hva som generelt har den beste versjonen av spill? har ikke spillt 360 i det hele tatt. eller er de ca lik?)

har egentlig litt lyst på en blueray spiller og bruke på hd tvn, his ikke noen har ett bra argument for og kjøpe xbox isteden? :cool:

 

godt argument for 360? live. er så mye bedre online tjeneste enn psn! samt flere spillere. og egentlig mye bedre på alle områder untatt støy og br. ja jeg har begge konsolene :thumbup: + bedre spillutvalg da på 360!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

En ting jeg la merke til nå netopp. Kikka gjennom en del gameplay-klipp av dette spillet og bet meg merke i et par sære og merkelig ting. Dette basert på Euphoria-motoren som GTAIV også bruker. Altså, når man tar en storm trooper f. eks og løfter han opp i luften så griper han automatisk tak i nærmeste object, om det så er et menneske eller en metallkasse. Greit nok, men hvorfor i all verden slipper de aldri?? Det er jo ikke særlig realistisk. Hadde jeg blitt slengt opp i luften av noen så hadde jeg sikkert prøvd å gripe tak i en annen eller whatnot, men det hadde jo blitt jævlig tungt da! Samme med svære metallkasser?! Hva i all verden lissom? Steintunge kasser som de nekter å gi slipp på, de merker jo at Jedien ikke akkurat synes det er tungt, så da er det jo bedre å spare sine egne krefter enn å prøve å holde på den fordømte boksen.. Synes bare alt ville virket mer troverdig dersom de hadde bare lagt inn det at folk kan finne å slippe det de holder tak i i tillegg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498
En ting jeg la merke til nå netopp. Kikka gjennom en del gameplay-klipp av dette spillet og bet meg merke i et par sære og merkelig ting. Dette basert på Euphoria-motoren som GTAIV også bruker. Altså, når man tar en storm trooper f. eks og løfter han opp i luften så griper han automatisk tak i nærmeste object, om det så er et menneske eller en metallkasse. Greit nok, men hvorfor i all verden slipper de aldri?? Det er jo ikke særlig realistisk. Hadde jeg blitt slengt opp i luften av noen så hadde jeg sikkert prøvd å gripe tak i en annen eller whatnot, men det hadde jo blitt jævlig tungt da! Samme med svære metallkasser?! Hva i all verden lissom? Steintunge kasser som de nekter å gi slipp på, de merker jo at Jedien ikke akkurat synes det er tungt, så da er det jo bedre å spare sine egne krefter enn å prøve å holde på den fordømte boksen.. Synes bare alt ville virket mer troverdig dersom de hadde bare lagt inn det at folk kan finne å slippe det de holder tak i i tillegg.

 

fordi folk i panikk ikke slipper ting!

Lenke til kommentar

Dette spillet ser bare så utrolig tøft ut, men det er en ting som mangler: dismemberment. At man ikke kan dele folk i flere deler med lyssabelen ødelegger nok litt av innlevelsen (det blir litt rart å dele metall når man ikke kan kutte av armer/bein). Jeg håper selvsagt at man har muligheten til dette i det ferdige produktet men, sjansen er vel liten da de mest sansynlig vil presse ned aldersgrensen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...