Gå til innhold

HTC Diamond FAQ


Anbefalte innlegg

USB device not recohnized er en typisk feilmelding som kommer om USB kabelen er skadet, eller at USB porten ikke leverer nok strøm. Sørg for at den ikke er koblet til via en USB hub og test gjerne en annen USB kabel om du har

 

Takker, det va kabelen som ikke virka.

 

Prøvde an annen så nå virker alt :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Last ned no data, og disable de tinga som er der innpå det programmet.

Også gå på instilinger-telefon-bånd-skift den øverste fra auto til gsm.

Da vil du ikke bruke 3g, men edge, og det ville ikke ta så mye betteri.

 

Forresten, når man instalerer 1.93, så trenger man vel ikke noe hard spl eller hva det nå heter? det er vel bare til custom roms? Eller burde man ha det her og?

 

Må være ærlig jeg forsto ikke en dritt av det der... noen som kan forklare det bedre?? er ikke noe teknofreak. og er første WM tlf jeg har...

Vis du også tar deg tid til å lese førsteposten i denne tråden før du spør, hadde du funnet svar der.

 

Slå av 3G

'-> Startmeny-innstillinger-telefon-bånd fanen-velg nettype-velg gsm (ikke auto).

 

Om du har planer om å surfe nettet eller ha en video samtale burde du ha 3G aktivert.

Last ned en ny Comm Manger for å lett så av på på 3G her > her < Anbefales!!

 

Slå av datatrafikk

'-> Flere brukere er redde for at mobilen bruker datatrafikk når de ikke ønsker det. Med programmet nodata kan du lett slå av og på datatrafikken. Du vil fortsatt kunne ringe og mota sms selvfølgelig.

 

Last ned programmet > her < Anbefales!!

Lenke til kommentar

Noen som har hatt problemer med internett på mobilen etter å ha oppdatert til 1.93? Da jeg våkna opp i dag var det ikke mulig å koble til ved edge eller 3G(der Edge og 3G ikonet står er det bare bilde av to piler, likt som når mobilen er tilkoblet pcen, bare med en X nederst i høyre hjørne). Når jeg trykker på ikonet står det at ingen dataøkter er aktive=S

Lenke til kommentar
Start - Innstillinger - Telefon - Bånd - Sett øverste valg fra auto til GSM. Du vil da slå av 3g, men beholde GSM, litt trengere nett, men bedre batteri

 

Eller laste ned nyeste comm manager. Da kan man skru av og på 3G på samme måte som man skrur av og på wifi,flymodus osv.

Har ikke sett noen nye downloads av denne på htc.com??

 

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=402012

 

der finner du den

 

 

hvor skal jeg legge inn filene på tlf for å så det til å virke? og hva er NoData?

Lenke til kommentar
prøvde det nå, men det gjorde ingen forsell

 

Da gjorde du det ikke riktig. Den fungerer fint hos meg :)

 

Kanskje du kan forklare hvordan du gjore det da?

For det er jo kun å velge hvordan kontakene skal vises også skal det jo skjer noe..

Endret av Neverio
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...