Gå til innhold

Flatskjerm, ca. 5000. Mye tilkoblet pc.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis du kjøper ny TV i ditt navn blir det vel registrert, og du får lisens. Om du har mulighet til det, sett TVen på noen som allerede betaler lisensen.

 

Det er rart, jeg trodde at alle nettbutikker var pliktige til å rapportere alle tv-kjøp til Nrk (or whatever)

Jeg kjøpte meg en Toshiba 32wl66z fra *bleep* i februar 2007, og jeg har ikke fått noe lisenskrav. Merkelig :D

Lenke til kommentar

Du burde heller kjøpe litt billigere...

Den koster mindre enn 5000 her:

http://www.amentio.no/PartDetail.aspx?q=p:...:36167;r:kelkoo

 

Men om du kan strekke budsjettet litt mer, kan du kjøpe denne istedenfor. Den jeg skal kjøpe.

http://www.pcutstyr.no/main.php3?PI=info&PNO=174621

 

Den var testvinner overalt ifjor og er blitt enda bedre med 24p og 100hz plus at den har 3 hdmi innganger, hvor den bare hadde 1 før.

Endret av Prentom
Lenke til kommentar
Hvis han skal kople den til pc burde det jo ikke være plasma da, hvis han lar den stå på skrivebordet og han stikker ut og glemmer det, så kan han være screwed når han kommer tilbake.

 

Mener også at 42" er alt for stort til å bruke som pc skjerm.

 

1. Tull - Det er mange som bruker Plasma til PC. Greit, det anbefales at man bruker LCD, men det er egentlig ikke noe problem å bruke plasma. Selvom man skulle være så uheldig at man får innbrenning, noe som er mer sjeldent med dagens plasma tver, så er det null problem. Mange av de nye plasma tvene kommer med en skjermrenser funksjon.

 

2. Tull. - Jeg har en kamerat som har en Samsung M87 40" som pc skjerm, fungerer ypperlig det. Det er 40, men 2 tommer har ikke mye å si. :)

Lenke til kommentar
Hvis han skal kople den til pc burde det jo ikke være plasma da, hvis han lar den stå på skrivebordet og han stikker ut og glemmer det, så kan han være screwed når han kommer tilbake.

 

Mener også at 42" er alt for stort til å bruke som pc skjerm.

 

1. Tull - Det er mange som bruker Plasma til PC. Greit, det anbefales at man bruker LCD, men det er egentlig ikke noe problem å bruke plasma. Selvom man skulle være så uheldig at man får innbrenning, noe som er mer sjeldent med dagens plasma tver, så er det null problem. Mange av de nye plasma tvene kommer med en skjermrenser funksjon.

 

2. Tull. - Jeg har en kamerat som har en Samsung M87 40" som pc skjerm, fungerer ypperlig det. Det er 40, men 2 tommer har ikke mye å si. :)

 

Plasma har mye lavare oppløsning enn LCD når det kommer til pc bruk, typisk på en 42" er 1024*768, innbrenning er ikke noe problem om man bare bruker skjermsparer.

 

En ting er at det fungerer, men det kommer helt ann på hvor langt unna du sitter..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...