Gjest Guest_Marius_* Skrevet 9. juli 2008 Skrevet 9. juli 2008 Jeg er en gutt på 16 år. Jeg trur jeg har sopp på penisen..har hvite prikker rundt penishode..så lukter det litt. Er redd for å si det til mamma ! Kan jeg gå på apoteket å prøve Canesten? Skader det? Eller går det ann å bestille time hos fastlegen uten at foreldrene får vite det ? Å jeg som akkurat har fått kjæreste..
Kontorstol Skrevet 9. juli 2008 Skrevet 9. juli 2008 Når du er over 15 år kan du gå til legen og forlange at han holder taushetsplikten sin, til og med ovenfor dine foreldre
Gjest Guest_Marius_* Skrevet 9. juli 2008 Skrevet 9. juli 2008 Når du er over 15 år kan du gå til legen og forlange at han holder taushetsplikten sin, til og med ovenfor dine foreldre Okey Hvor mye er det sånn ca de tar for en time hos legen da?
Kontorstol Skrevet 9. juli 2008 Skrevet 9. juli 2008 Du bør gå på en helsestasjon for ungdom hvis du har det i nærheten. Jeg tror det er gratis, mulig jeg husker feil Se her
Gjest Guest_Marius_* Skrevet 9. juli 2008 Skrevet 9. juli 2008 Takk Men de behandler vel det ikke? Det står jo at du kan prate med de om alt. Eller gir de råd om hva jeg burde bruke for å få soppen bort?
Kontorstol Skrevet 9. juli 2008 Skrevet 9. juli 2008 Jeg har aldri hatt sopp eller så veldig stor interesse innenfor emnet så det vet jeg ikke, men de vet sikkert hva du skal gjøre
Gjest Guest_Marius_* Skrevet 9. juli 2008 Skrevet 9. juli 2008 Du er sikker på at det ikkje er talgkjertler? Nei..Er ikke sikker på hvordan talgkjertler ser ut jeg engang..!
Zeph Skrevet 9. juli 2008 Skrevet 9. juli 2008 Om du finn bilete veit eg ikkje, men du finn forskjellige forklaringar på kva det er her: http://www.google.com/search?client=opera&...-8&oe=utf-8 (Google-søk).
Gjest Guest_Marius_* Skrevet 9. juli 2008 Skrevet 9. juli 2008 Leste om talgkjertler på nettet..trur ikke det er det jeg har. For mine klør og lukter litt..
Manfred Skrevet 9. juli 2008 Skrevet 9. juli 2008 Sopp synes ikke som hvite prikker. Lukten kan komme av smegma (også kalt kukost). Sopp ser ut som rød, irritert og ofte litt tørr hud.
Gjest Guest_Marius_* Skrevet 10. juli 2008 Skrevet 10. juli 2008 Hvordan betaler jeg hos legen da? Har hørt noe snakk om frikort og sånn..
LarsP Skrevet 11. juli 2008 Skrevet 11. juli 2008 Turen til legen er gratis dersom du tar en klamydiatest i samme slengen.
Manfred Skrevet 11. juli 2008 Skrevet 11. juli 2008 Det er faktisk et godt poeng. Sier du at det klør litt, og du er redd for at det er en SOS, så er det gratis hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå