Gå til innhold

Noen spørsmål om PvP armour fra en næbb ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Som sagt spiller jeg mye AoC men trenger å variere litt innimellom , og siden jeg har 3 lvl 70 karakterer i WoW og jeg elsker PvP så tenkte jeg skulle prøve litt igjen .

Jeg har vært borte fra PvP og WoW noen år og ser at min lvl 70 high warlord er FORFERDELIG utdatert på huntern min .

Hva foreslår dere ?

Grinde sesong 2 set som nå er tilgjenglig gjennom battleground rewards og DERETTER gå for arena points og bedre utstyr ? ( sesong 3/4 ??? )

Jeg har jo ikke nubbesjangs å gå rett i arena med mitt high warlord set hehe .

Endret av Bulletus
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du tåler å tape så anbefaler jeg å gjøre arena samtidig. Du trenger bare 10 kamper per uke for å få poeng, og 5vs5 gir mest poeng, så 10 kamper 5vs5 per uke vil gi deg poeng til nice gear. Tar noen uker å få nok til en bit armor, men det hjelper jo på.

Basically, gjør så mye BG som du orker + 10 kamper 5vs5 per uke til du har iallefall 10k hp og 200 resilience. Husk at du har tilgang til et blått PvP-sett om du er honored med diverse factions, hjelper på til du har merciless eller bedre.

Skrevet (endret)
Om du tåler å tape så anbefaler jeg å gjøre arena samtidig. Du trenger bare 10 kamper per uke for å få poeng, og 5vs5 gir mest poeng, så 10 kamper 5vs5 per uke vil gi deg poeng til nice gear. Tar noen uker å få nok til en bit armor, men det hjelper jo på.

Basically, gjør så mye BG som du orker + 10 kamper 5vs5 per uke til du har iallefall 10k hp og 200 resilience. Husk at du har tilgang til et blått PvP-sett om du er honored med diverse factions, hjelper på til du har merciless eller bedre.

Jeg har allerede 10K hp og 204 ress på huntern med mitt high warlord/veteran set , så det er ikke så gale .

Endret av Bulletus
Skrevet

Da burde du kunne vinne en del iallefall, så da er det bare å spille den arena bracketen som du foretrekker. Kommer ikke særlig høyt opp, men er bedre enn 10 tap per uke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...