Gå til innhold

iPhone 3G - Man vil få mulighet til å få vekk operatørlås!


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Som mange andre her på forumet har jeg vært veldig intressert i hvordan det ville stille

seg ved å få låst opp en iPhone 3G, etter at man har betalt seg ut av avtalen. Jeg fikk endelig et svar ifra NetCom på dette i dag!!

 

Din henvendelse har fått referansenummer 4671768.

 

Din henvendelse:

- Heisann!

 

Jeg er en av de som venter i stor spenni ...

 

Svar fra NetCom kundesenter:

-

 

Det er mulighet for å betale gebyret for å bryte avtaletiden for å få låst opp en eventuell operatørlås.

 

Hvordan en eventuell operatørlås åpnes, har vi per dags dato ingen informasjon om.

 

Ha en fin dag!

 

mvh Lene L******* (stjernet ut etternavet for å beskytte identiteten på kundebehandler)

Kundesenter NetCom as

 

 

Dvs de erkjenner at man vil få låst opp mobilen for andre sim kort ;) Men det kan virke som de enda ikke helt har på stell hvordan dette vil skje.

 

Uansett gode nyheter ;) Tror dette er første bekreftende melding jeg har sett

ifra NetCom på denne saken. Fikk også for morro skyld en jeg kjenner som jobber med

NetCom - til å ringe forhandlerservice. Der gav de faktisk også samme svaret ;)

 

En skulle jo da tro at vi vil få mulighet til å låse mobilen opp etter at man har

kjøpt seg ut av avtalen :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Se der ja, da kom svaret vi har ventet på. Har selv sendt mail til netcom, og fikk også svar på den i dag. Ser ut til at det muligens er fra samme person i netcom.

 

Her er det svaret jeg fikk:

 

Svar fra NetCom kundesenter:

-

 

Om telefonen vil være operatørlåst eller ikke har vi på nåværende tidspunkt ingen informasjon om. Informasjon om dette vil komme nærmere lanseringsdato.

 

Hvis telefonen er operatørlåst vil man kunne få oppgitt operatørlåskoden mot å betale gebyret for å bryte avtaletiden.

 

Vi har per dags dato ingen informasjon om det vil bli mulig å kjøpe iPhone uten abonnement.

 

Ha en fin dag!

 

mvh Lene *****

Kundesenter NetCom as

 

 

Da blir det iphone uten netcom på meg!!

 

Perfekt!

Lenke til kommentar

Skal nok kjøpe meg iphone jeg også, men lurer litt på hvor jeg skal gå?

På netcom.no sto det dette idag:

iPhone kommer for salg 11. juli, og blir tilgjengelig på netcom.no, via NetCom Kundesenter (tlf 05050) og utvalgte Telebutikken-utsalgssteder i disse byene:

 

Bergen, Bodø, Drammen, Fredrikstad, Kristiansand, Oslo, Sandnes/Stavanger, Sandvika, Skien, Tromsø, Trondheim, Tønsberg, Ålesund.

 

Men hvilke av Telebutikkene i f.eks Oslo er det som selger? Det er jo drøssevis av dem her, tviler på at alle selger iPhone.

 

Noen som vet noe mer om dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...