Gå til innhold

Sliter du med Pepsis problemflasker?


R@ge

Anbefalte innlegg

Jeg skrev en sak om Pepsis problemflasker på sinna.no i går...

 

Men for å ta det kort, så er problemet følgende:

- Problemet er altså at bunnen er veldig porøs, og sprekt opp slik at flasken rett og slett lekker.

 

Har allerede konstantert problemet i følgende steder: Sogn Og Fjordane, Møre og Romsdal og Sørlandet.

 

Er det flere andre Norske byer hvor dette er et problem?

 

EDIT: tror dette kun gjelder 1,5 litere!! og husk å post hvor dere bor om dere har erfart det samme...

 

I så fall, sjekk bunnen før du handler pepsi neste gang :p

Endret av R@ge
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
har lagt merke til at den er porøs

Husk å få med hvor du bor da... bare for å få en viss geografisk pekepinn over problemet...

 

beklager, bor i Nome og har kjøpt på pepsi med porøs flaskebunn i alle 3 butikene vi har. Har også lagt merke til det i Bø, Skien og Valle i Bamble

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Noen som vet hvor det ble av den Lemon smak Pepsien?

 

Pepsi Twist er borte, akkurat som Vanilla Coke.

 

Pepsi Max er verdens beste brus imo, å jeg har ikke sett eller hatt noen problemer med brus flasken.

 

 

<3

 

Lenke til kommentar
Returner flaskene hvis de lekker eller bunnen sprekker. Du har krav på en tett flaske når du kjøper. :p

 

Får butikkene masse dårlige flasker i retur kan du være sikker på at de tar det opp med leverandørene. Jobber btw. selv på tapperi hvor vi tapper Pepsi (Max/vanlig).

 

Var på Coop Obs på sørlandsenteret i dag, det var tilbud på "firepakninger" der.

 

Problemet er nå så omfattende at jeg faktisk ikke klarte å finne en pakning med 4 normale flasker.

 

måtte nøye meg med 4 stk. som ikke var så veldig ødelagt som jeg så ikke ville by på problemer.

 

Det var masse søl og kliss på gulvet etter flere flaske som allerede var lekk...

 

Men spørsmålet er vel.. Er det noen som vet om Pepsi i det hele tatt er kjent med dette landsdekkende problemet

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Kjøpte en 4-pack 1,5liter pepsi max idag, har ikke merket noe lekkasje o.l. Narvik

 

Tror dette tyder på at flaskene er godt resirkulert, altså -

kjøpes/drikkes/pantes/resirkuleres/fylles på nytt/selges

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...