Gå til innhold

Vil nettverkskortet smelte?


Anbefalte innlegg

Mitt 8800 gtx skjermkort er såpass bredt at det nesten dekker over en av to PCI-sloter. Jeg har et lydkort i den andre PCIen og skal nå sette inn et trådløst nettverkskort i den som nesten er dekket over. Jeg får satt det inn, men klaringen til skjermkortet er kun to-tre millimeter. Noen steder er det også kontakt mellom dem.

 

Jeg klokker ikke skjermkortet, men det blir likevel såpass varmt at det er på grensen til ubehagelig å ta på. PCen min står på 247.

 

Bør jeg droppe å sette det inn? Brannfarlig? Vil det smelte?

Endret av questra
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så lenge det ikke dekker for luftinntaket til skjermkortet skal det gå helt fint. Mitt 8800GTS er også noe ubehagelig å ta på, selv uten overklokking og med åpent kabinett.

 

Jeg regner med at det ikke er metallisk kontakt mellom kortene. I tilfelle ville jeg lagt et lite stykke papir i mellom.

Lenke til kommentar

jeg hadde et EN6600GT TOP som var fabrikk overklokket, det gikk fult av støv, kjernen var over 130c-140c i vanlig spilling, det sto slik helt til det ble byttet ut, gikk ikke sundt altså. det var ganske ubehagelig og ta på!

 

Så det jeg mener er Skjermkort er laget for og tåle veldig høye tempraturer :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...