Gå til innhold

PS3 skal leveres inn på rep - Hva bør jeg være obs på?


Raste

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Min PS3 må jeg levere inn etter GTA IV tok knekken på den. Problemet er nå at den fryser stadig vekk i alle spill og i menyen, og det er utrolig dritt. Så da er den eneste løsningen å sende den inn. Har også hatt problem med støyen siden jeg fikk den, da den bråker innmari. Så jeg skal nevne det til Ebgames.

 

Over til saken. Hva bør jeg være obs på?

 

Hvor lang tid tar rep. som regel?

Har jeg krav på lånemaskin?

Kan jeg heve kjøpet hvis det har gått over 1mnd på rep`?

 

 

Takk på forhånd :)

 

 

Raste

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvor lang tid tar rep. som regel?

 

Hvis du har 60gb tar det veldig lang tid. Hvis du har 40gb er det forskjellig, noen ganger lang tid, andre ganger kort tid.

 

Har jeg krav på lånemaskin?

 

Du har ikke krav på lånemaskin. Det er bare mobil og sånt som du trenger som du får låneutstyr til.

 

Kan jeg heve kjøpet hvis det har gått over 1mnd på rep`?

 

Hvis du ikke har hatt den så veldig lenge, kan du sikkert få Ebgames til å bytte den tilbake.

Lenke til kommentar

Ikke faen om jeg skal ha Xbox. Jeg har jo nettopp bestilt DualShock 3 også, så jævla dritt at jeg ikke får prøvd den på en stund :(

 

Såvidt jeg vet så kan man kreve omlevering på de fleste ting hvis det har gått 4 uker, men det gjelder ikke PS3 ?

Lenke til kommentar

Du fikk ikke disse problemene etter at du installerte firmware 2.40? :) Har hørt snakk om at mange har hatt problemer etter den oppdateringen. Om frysing er et av problemene folk har opplevd vet jeg ikke, men det kan vel være verdt å undersøke.

 

Edit: Stiller meg forøvrig tvilende til at et spill kan være skyldig i dine problemer. Du får uansett ha lykke til!

Endret av qweac
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...