Gå til innhold

Velge 42" plasma til film/spill 50/50


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Vil ha en Plasma 42" fordi de er billigere enn LCD 42..

 

Budsjett 5900 - 8500.. føler rett under 8000 er optimalt :)

 

Er ikke noen fantast på bilde og tekniske ting men skal innrede ett gøy "mediarom" der enn får mye for pengene. Har sett på panasonic sin TH42PX80E. Noen snakker om hakking ved panorering men nok om det. Vil ikke legge føringer..

 

Er ideelt om det er på Elkjøp/expert også så eg bare kan plukke det uten frakt og ha garantisted i nærheten.

 

I samme slengen ett billig surround anlegg og da snakker eg max 3000.. mest for pengene altså. Eg blir fornøyd uansett ;) Gjerne på elkjøp og helst min. 5.1 støtte.

 

Vennligst hjelp

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei,

 

Vil ha en Plasma 42" fordi de er billigere enn LCD 42..

 

Budsjett 5900 - 8500.. føler rett under 8000 er optimalt :)

 

Er ikke noen fantast på bilde og tekniske ting men skal innrede ett gøy "mediarom" der enn får mye for pengene. Har sett på panasonic sin TH42PX80E. Noen snakker om hakking ved panorering men nok om det. Vil ikke legge føringer..

 

Er ideelt om det er på Elkjøp/expert også så eg bare kan plukke det uten frakt og ha garantisted i nærheten.

 

I samme slengen ett billig surround anlegg og da snakker eg max 3000.. mest for pengene altså. Eg blir fornøyd uansett ;) Gjerne på elkjøp og helst min. 5.1 støtte.

 

Vennligst hjelp

 

 

Jeg har selv en 37" PX80 og det er ikke mye hakking den produserer.

Jeg er ganske sensitiv på dette og blir ikke plaget. Den hakket litt i starten, men den myker seg opp ettersom du bruker den. Til den prisen er det nok den beste tv-en du kan få tak i.

Lenke til kommentar
Hei,

 

Vil ha en Plasma 42" fordi de er billigere enn LCD 42..

 

Budsjett 5900 - 8500.. føler rett under 8000 er optimalt :)

 

Er ikke noen fantast på bilde og tekniske ting men skal innrede ett gøy "mediarom" der enn får mye for pengene. Har sett på panasonic sin TH42PX80E. Noen snakker om hakking ved panorering men nok om det. Vil ikke legge føringer..

 

Er ideelt om det er på Elkjøp/expert også så eg bare kan plukke det uten frakt og ha garantisted i nærheten.

 

I samme slengen ett billig surround anlegg og da snakker eg max 3000.. mest for pengene altså. Eg blir fornøyd uansett ;) Gjerne på elkjøp og helst min. 5.1 støtte.

 

Vennligst hjelp

 

 

Jeg har selv en 37" PX80 og det er ikke mye hakking den produserer.

Jeg er ganske sensitiv på dette og blir ikke plaget. Den hakket litt i starten, men den myker seg opp ettersom du bruker den. Til den prisen er det nok den beste tv-en du kan få tak i.

 

 

Hei,

 

Har du spillet mye på den?

Tror du den er bra for gaming også?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...