jocke Skrevet 2. juli 2008 Skrevet 2. juli 2008 (endret) Hei, Er på jakt etter et lite, enkelt og gratis program som lar deg se total diskplass på alle harddisker. Evt også totalt brukt/totalt ledig. Har lett litt, men har kun funnet shareware, eller programmer som har en haug andre funksjonaliteter jeg ikke trenger/har lyst på. Endret 3. juli 2008 av jocke
Jurist Skrevet 2. juli 2008 Skrevet 2. juli 2008 Hei, Er på jakt etter et lite, enkelt og gratis program som lar deg se total diskplass på alle harddisker. Evt også totalt brukt/totalt ledig. Har lett litt, men har kun funnet shareware, eller programmer som har en haug andre funksjonaliteter jeg ikke trenger/har lyst på. Hvis du bruker Windows, har du tilgang til Min datamaskin, som blant annet kan by på den fiffige tjenesten du etterspør.
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 2. juli 2008 Skrevet 2. juli 2008 Jeg har også lyst på dette. På programmer som rainmeter så får vi bare tilgang til enkeltvis hvor mye diskplass er igjen.
JohndoeMAKT Skrevet 2. juli 2008 Skrevet 2. juli 2008 http://shareme.com/showall/Disk-Space-Used.html Titt gjerne på Folder Sizes.
jocke Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Skrevet 3. juli 2008 (endret) Hei, Er på jakt etter et lite, enkelt og gratis program som lar deg se total diskplass på alle harddisker. Evt også totalt brukt/totalt ledig. Har lett litt, men har kun funnet shareware, eller programmer som har en haug andre funksjonaliteter jeg ikke trenger/har lyst på. Hvis du bruker Windows, har du tilgang til Min datamaskin, som blant annet kan by på den fiffige tjenesten du etterspør. Takk for et meget selvsagt svar. Om du i det hele tatt hadde giddet å lese posten min, hadde du sett at jeg er ute etter et program som viser 'total diskplass på alle harddisker'. Min Datamaskin viser bare for hver enkelt harddisk individuelt. http://shareme.com/showall/Disk-Space-Used.html Titt gjerne på Folder Sizes. Enkelt: Fail Gratis: Fail Ellers ser jeg at brorparten av slike programmer, kun måler individuell harddiskplass. Dette er da ikke av interesse, siden Min Datamaskin allerede har denne 'funksjonen'. Endret 3. juli 2008 av jocke
JohndoeMAKT Skrevet 3. juli 2008 Skrevet 3. juli 2008 http://shareme.com/showall/Disk-Space-Used.html Titt gjerne på Folder Sizes. Enkelt: Fail Gratis: Fail Hmm, de hadde bare den nyeste versjonen. http://www.321download.com/LastFreeware/page2.html
jocke Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Skrevet 3. juli 2008 (endret) http://shareme.com/showall/Disk-Space-Used.html Titt gjerne på Folder Sizes. Enkelt: Fail Gratis: Fail Hmm, de hadde bare den nyeste versjonen. http://www.321download.com/LastFreeware/page2.html Testet det, men den gjør stort sett det meste utenom det jeg er ute etter; summere ledig/brukt/total plass på alle harddisker. Endret 3. juli 2008 av jocke
Jurist Skrevet 3. juli 2008 Skrevet 3. juli 2008 Hei, Er på jakt etter et lite, enkelt og gratis program som lar deg se total diskplass på alle harddisker. Evt også totalt brukt/totalt ledig. Har lett litt, men har kun funnet shareware, eller programmer som har en haug andre funksjonaliteter jeg ikke trenger/har lyst på. Hvis du bruker Windows, har du tilgang til Min datamaskin, som blant annet kan by på den fiffige tjenesten du etterspør. Takk for et meget selvsagt svar. Om du i det hele tatt hadde giddet å lese posten min, hadde du sett at jeg er ute etter et program som viser 'total diskplass på alle harddisker'. Min Datamaskin viser bare for hver enkelt harddisk individuelt. Jeg så posten din, men med mindre du har en hel haug med harddisker, skulle det la seg gjøre å sjekke diskplass på én av gangen. Med mindre du har mer enn 10-15 ulike harddisker/partisjoner, tar det sannsynligvis vesentlig kortere tid å sjekke én av gangen enn å leite etter, laste ned og installere et program som viser samtlige samtidig. Men det er selvsagt lov å være uenig og å gjøre som man selv vil
wiberos Skrevet 4. juli 2008 Skrevet 4. juli 2008 He,he, MS må forlenge XP levetid lenger enn rapportert, og av andre grunner tror jeg, enn.... -Hjelp and support Pick a Task -Use Tool...... -My computer information -View general system information
wizeman Skrevet 4. juli 2008 Skrevet 4. juli 2008 Søk etter soft32 mihov diskfree med google så finn du et program der
wizeman Skrevet 4. juli 2008 Skrevet 4. juli 2008 Kan også søke etter diskfree3.exe finn d samme programmet da også
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 4. juli 2008 Skrevet 4. juli 2008 Denne viser igjen alle individuelle harddiskene og hvor mye som er igjen, men det som jeg og jocke er ute etter er en app som viser samlet diskeplass som er igjen. Det burde gå an å skrive inn noe i Rainmeter kode for å få fram det der?
wizeman Skrevet 4. juli 2008 Skrevet 4. juli 2008 hadde et lite program som het freeDiskSpace fds mener det summerte alle hd men husker ikj kor eg fann d Ska se om eg finn d i løpet at dagen
wizeman Skrevet 4. juli 2008 Skrevet 4. juli 2008 Mulig wds112.exe fila herfra: ftp://ftp.uni-koeln.de/pc/win32/dskutl er løsninga
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 4. juli 2008 Skrevet 4. juli 2008 (endret) Hvor i programmet summerer den? edit: Jeg kan se totalplass, men ikke total av ledig plass Endret 4. juli 2008 av Slettet+5432143541
jocke Skrevet 4. juli 2008 Forfatter Skrevet 4. juli 2008 Hei, Er på jakt etter et lite, enkelt og gratis program som lar deg se total diskplass på alle harddisker. Evt også totalt brukt/totalt ledig. Har lett litt, men har kun funnet shareware, eller programmer som har en haug andre funksjonaliteter jeg ikke trenger/har lyst på. Hvis du bruker Windows, har du tilgang til Min datamaskin, som blant annet kan by på den fiffige tjenesten du etterspør. Takk for et meget selvsagt svar. Om du i det hele tatt hadde giddet å lese posten min, hadde du sett at jeg er ute etter et program som viser 'total diskplass på alle harddisker'. Min Datamaskin viser bare for hver enkelt harddisk individuelt. Jeg så posten din, men med mindre du har en hel haug med harddisker, skulle det la seg gjøre å sjekke diskplass på én av gangen. Med mindre du har mer enn 10-15 ulike harddisker/partisjoner, tar det sannsynligvis vesentlig kortere tid å sjekke én av gangen enn å leite etter, laste ned og installere et program som viser samtlige samtidig. Men det er selvsagt lov å være uenig og å gjøre som man selv vil Spiller det noen rolle om jeg har 1, 3 eller 50 harddisker? Jeg lager liksom ikke en tråd hvor jeg spør etter et program som kan summere ledig/brukt/total plass på alle harddisker bare på pur F.... ? Hadde jeg ville sett på èn og èn harddisk av gangen, hadde jeg vel ikke sett etter et slikt program? Sorry om jeg virker litt sur, men ærlig talt. He,he, MS må forlenge XP levetid lenger enn rapportert, og av andre grunner tror jeg, enn.... -Hjelp and support Pick a Task -Use Tool...... -My computer information -View general system information Enkelt: Fail Kikka litt rundt i Help and Support, mye rart som er gjemt bort der, som kunne vært nyttig om det hadde vært litt mer tilgjengelig og "integrert" i resten av systemet.
jocke Skrevet 6. juli 2008 Forfatter Skrevet 6. juli 2008 HDD health Den viser heller ikke total/brukt/ledig plass.
jocke Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter Skrevet 20. oktober 2008 Jeg leter fortsatt etter et program som kan gjøre denne jobben
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå