Gå til innhold

egen musikk i spill.


plaga

Anbefalte innlegg

tenkte å lage en tråd om hvilke spill man kan spille sin egen musikk i.. og ikke minst hvilke spill man IKKE kan spille egen musikk i.. La merke til att man ikke kan spille egen musikk i fifa 08. noen som har erfaringer å dele her?

Endret av plaga
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok, her er saken slik intervjuet når 2.40 ble lansert sa meg.

 

Ingen spill støtter pr.idag dette, men Sony har lagt inn muligheten slik at hver spillprodusent kan velge om de vil ha dette i sitt spill.

Dette er trolig noe man vil se mer til fremover i tid, selv om visse sikkert gir ut updates på eldre titler.

Om en produsent mener det ødelegger opplevelsen om du endrer soundtracket kan de utelate å legge til muligheten.

Endret av archongamer
Lenke til kommentar
er redd spillprodusentene ikke vil att vi skal spille den musikken vi vill.. men håper seff att de fleste kommer med denne muligheten.. hadde vært konge å hatt litt lav rockemusikk i bakgrunn av kommentatorene på fifa 09 :D

Jeg syntes utviklerne skal gi det brukerne vil ha, og det er valget mellom å bruke sin egen musikk eller ikke. Dette er ikke noe som ødelegger spillopplevelsen på noen måte, og har man valget så er jo alle fornøyd.

Lenke til kommentar
Tror nok at så og si alle spill fremover vil ha støtte for dette, blir bare for dumt hvis det ikke kommer. Så og si alle xbox (1) spill hadde vel dette, i hvertfall så hadde 10 av 11 av spillene jeg hadde det.

Tja det var veldig få Xbox(1)spill som støttet det, sånn som jeg husker det. Ett av de få spillene jeg husker støttet dette var Amped. Men alle 360 spillene støtter det ihvertfall :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...