Gå til innhold

Ukens tilbud på Komplett [Samsung 40" LCD-TV LE40R81B]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tittet på en nesten lik tv tidligere i år, nemlig LE40S81B. Den ble jeg mildt sagt sterkt skuffet over, bildet var utrolig dårlig i forhold til de andre tvene som stod ved siden av. Ente med at jeg gikk for en 37" LG istedet, langt bedre bilde. Nå vet jeg ikke hvordan R versjonen er, men etter hva jeg husket skal den være bedre enn S versjonen som jeg så på.

Lenke til kommentar
Jeg tittet på en nesten lik tv tidligere i år, nemlig LE40S81B. Den ble jeg mildt sagt sterkt skuffet over, bildet var utrolig dårlig i forhold til de andre tvene som stod ved siden av. Ente med at jeg gikk for en 37" LG istedet, langt bedre bilde. Nå vet jeg ikke hvordan R versjonen er, men etter hva jeg husket skal den være bedre enn S versjonen som jeg så på.

 

S og R serien er ikke like modeller i det hele tatt. S serien var/ er billig serien til Samsung, mens R serien er i mellomsjiktet.

 

Forskjellen er blant annet panelet man benytter seg av, samt designen. S serien har høyttalerene synlige i fronten hvis jeg ikke husker helt feil.

 

Har selv LE40 R89 BDX som jeg kjøpte i fjor på Expert til 18. 000 kr og er fornøyd med denne. Den har ikke full HD, men har ikke plaget meg så lenge. M serien kostet i fjor rundt 28. 000, og det hadde jeg ikke råd til da.

 

Alle Le 40 R8x tver er like hardwaremessig, eneste som er forskjellig er designen og markedet den er beregnet for. Vet også at en del forhandlere grå importerte denne, og at Samsung Norge ikke tar reparasjon på disse. Men det spiller egentlig nada for min del.

 

Men husk at dette er fjoråretsmodeller, slik at de kanskje ikke er like moderne som dagens tver.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...