Gå til innhold

-Jeg har fått mitt første trofé og level tråden-


G25

Anbefalte innlegg

Hvordan får man trofeer der? Det er jo bare online! Man skal jo få slike poeng i single player?

 

Warhawk Developer

Hey Everyone!

 

Sorry I've been MIA -- we have been just cranking on our new updates for all of you; the v1.4 Patch, the v1.5 Patch and yes...our next booster pack.

 

The team and I have been watching the internets light up with discussions about the trophies in 240 and we thought it was good idea that you got an update straight from the horses mouth...me being the horse I guess :-)

So...YES, hot trophy action for Warhawk is on the horizon!

 

Since Warhawk released almost a year ago now, we will be patching-in support for the new trophy system. The reason I mention this is because there has been some talk about Warhawk trophies super-auto-magically going LIVE late tonight when the firmware is released. This is not the case. I know the press release stated that Warhawk trophies were going to be patched-in, but I just wanted to clarify for everyone.

 

We are right on the cusp of making some big announcements for Warhawk, including our upcoming patches and new booster-pack and while I can't talk about any of those right now (you will need to wait like a week or so) I can talk a bit about our trophy support in the v1.5 patch.

 

First off, there are 56 trophies included in the Warhawk v1.5 Patch. These are broken down into a couple of categories:

 

 

 

* There are 10 trophies based on the Warhawk's current stats/rank/awards system. Like getting all your Bronze badges, attaining a specific rank, or earning a number of medals.

* There are 34 trophies that are entirely *new* rewards based on Warhawks core game and not based on our current stats, ranks or other awards.

* There are then 4 trophies per booster pack that are, of course, completely new awards.

 

 

Developing 56 new trophies was a really fun part of the v1.5 production cycle...but 10 of them are based on stats and awards that you, our community may have already earned -- so that's why we made sure that those 10 trophies based on our core stats system would be paid out retroactively. Meaning, that once the v1.5 patch is released, and if you've already earned the requirements for those trophies *bling*bling*bling* Warhawk will pay them out to you!

 

Lastly, cause I know everyone will be asking the obvious question, when is the v1.5 Patch coming out...we haven't even *officially* announced the v1.4 Patch!!!???

 

All I am allowed to say is that the v1.4 Patch is very, very, very close to being released and we actually developed the v1.5 Patch in parallel, but staggered, with the v1.4 Patch. The reason we did this is because there are stuffs in the v1.4 Patch that we wanted to get out to everyone ASAP...but the v1.5 patch isn't that far behind!

 

Hopefully that clears things up!

Warhawk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeje, kjipt jeg ikke likte Warhawk :/

 

Irriterer meg fortsatt at Sony virkelig kan slippe ut en oppdaterig der de skryter fryktelig av trofee systemet, så støtter så å si ingen spill det! Og ikke har de sagt at det skal komme patcher til spillene de nærmeste dager heller! Kan rissikere å vente i hvert fall en uke før vi ser noe!

Lenke til kommentar

Hehe, jeg er elendig i slike skytespill..

 

Men tenkte jeg fikk ta ett Trofe, bare for å se hvordan det virket, og siden jeg hadde allerede kjøpt Sueprstardust for lenge siden, så satte jeg meg ned å spilte Super Stardust HD idag, men klarte ikke ta noen.

Jeg klarte klarte ikke siste fasen på på første planeten.

 

Så sjekket jeg trofe-listen igjen, og så det var ett trofe som så enkelt ut, jeg bare trengte overleve i 45 sekunder, uten å skyte eller bombe, for å få det.

 

Dritenkelt tenkt jeg, satte meg ned å spilte uten å røre skyteknappene..

og minuttene tikket avgårde uten at jeg fikk trofe. :-/

 

Jeg gikk inn å sjekket listen igjen, og såg jeg var på feil spillermodus, jeg måtte spille i Survivalmodus for å ta det trofeet.

OK! Tenkte jeg, oppdaget at dette var en ekstramodus, og thenkte at nå skal dem tømme lommeboka mi, slik at vi gamle folk også får trofeer. :-/

Sjekket butikken, og såg at jeg kunne kjøpe resten for litt under 30 kroner eller noe slikt, så når jeg var 'ferdiglurt' har jeg bare 9 kr igjen wallet'en, nå har jeg vel bare råd til Pain-figurer.

 

OK! Ett minutt så har jeg mitt første trofee tenkte jeg..

Litt over en time senere, så sjekket jeg listen igjen..

Nei, her klarer jeg ingenting ..

 

Så jeg er fremdeles en Level 1 spiller med 0 trofeer, og bitteliten e-penis...

 

Så fant jeg ut, at jeg kunne vente til jeg fikk vente til jeg finner ett spill som passer meg, dette fikk meg bare til å skjønne hvor gammel jeg har blitt.

 

Så, quitet Superstardust, og hev inn dette Bejing-spillet for test, som jeg fikk i posten den andre dagen..

Grei moro, men kom over endel umulige øvelser der også.

Men var ihvertfall 3 øvelser jeg klarte å vinne der.

Så selv om jeg ikke har noen trofeer, så slo jeg ihvertfall den olympiske rekord på 1500 meter for kvinner (jeg kan stille i de øvelsene, pga. e-penisen min er bitteliten). :-)

 

Tror forøvrig Sony har gjort ett økonomisk geni-trekk nå når dem endelig har lansert DualShock3 i Europa, med tanke på at kontrolleren får hard medfart i Bejing-spillet.

 

Uansett, konklusjonen blir at dette blir bra inntekter for Sony, når folk kommer til å kjøpe spill som de ser har kuule trofeer, når Home kommer. Andre kommer til å kjøpe for konkuransen sin del.

 

Ser for meg at dem patcher inn trophy i Lair slik at vi kan få ett dragehode-trofee over peisen, i våres Norwegian huts. :p

 

Synes uansett det er greit at Sony lanserer trofeer før Home, slik at utviklerene får begynne å implementere dem raskest mulig.

Om ett par månder er dette sannsynligvis en del av PS3 mandatory-support list, i nye spillutgivelser.

 

Men Sony sa at de ville gi utviklerene en bitteliten stund, siden mange utviklere er for langt i utviklingsfasen av spillene allerede, før dem krevde ny spill skulle støtte det.

 

Utsette dette pga. av at det foreløbig er 2D blir litt feil synes jeg, da det uansett er greiest å se hvor langt vennene er kommet i diverse spill i XMB. :-)

Og blir kjekt med trophy-display over favorittspillene i Home fra dag 1 forhåpentligvis. :)

Så at de implementerer det allerede nå, er bare bra.

Lenke til kommentar

haha, jeg også satte meg ned i dag for og få noen trofér, satte i spillet jeg trodde skulle bli lettest og få trofér: motorstorm og tok alle bilettene på level 1 og 2 uten noe resultat...

fenken tenkte jeg og ble litt irretert...

så sjekker jeg nettet og det er jo ingen spill somm støtter denna driten(!) haha

 

får vell bare vente litt ja.... ;)

 

**fortsette på gta** :cool:

Lenke til kommentar
Merkelig, det spilles ikke av noen lyd når jeg får en trophy! :ermm:

 

Det er ingen lyd når man får trophies. Ikke enda i alle fall. :D

 

det burde komme ein lyd når folk fra vennelisten logger seg på, eller du får ein melding..slik som på x360, veldig greit viss konsollen står på i bakgrunnen og du gidde ikkje sjå på tven kvart 5 sekund..

Lenke til kommentar
Merkelig, det spilles ikke av noen lyd når jeg får en trophy! :ermm:

 

Det er ingen lyd når man får trophies. Ikke enda i alle fall. :D

 

det burde komme ein lyd når folk fra vennelisten logger seg på, eller du får ein melding..slik som på x360, veldig greit viss konsollen står på i bakgrunnen og du gidde ikkje sjå på tven kvart 5 sekund..

 

Ja, det er sant. Det skulle vel ikke være store problemet å lage til, så det

kommer sikkert etterhvert. Først må de bare få ut 2.40 igjen. :D

Lenke til kommentar
Syns ikke 2.40 var så bra som jeg hadde håpet på.

Trophies er det ikke på noen spill.

XBM (eller no) Er veldig treig og det eneste man kan gjøre er å se meldinger.

Musikk greine virker jo ikke på mer enn 5 spill.

Syns de kunne tenkt litt på slikt...

Men støtten for flere spill kommer med tiden, de kan ikke gjøre alt på en gang. Er skuffet selv, men skjønner jo at det vil komme mer i nærmeste fremtid :)

Endret av master_al
Lenke til kommentar
Syns ikke 2.40 var så bra som jeg hadde håpet på.

Trophies er det ikke på noen spill.

XBM (eller no) Er veldig treig og det eneste man kan gjøre er å se meldinger.

Musikk greine virker jo ikke på mer enn 5 spill.

Syns de kunne tenkt litt på slikt...

No tror eg ikkje sony gidder å inn å omkode hvert spill som e til ps3 da. Det e mer opp til utvikleren å gjøre det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...