Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er jeg en dårlig kjæreste? Jente 19.


Gjest Guest_yoman_*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke lest igjennom de andre svarene så ikke skyt meg om jeg svarer det samme som de andre.

 

Min mening er at sjalusi er et tegn på at du ikke stoler på han. Du sier selv du stoler på han, men du blir alikevel sjalu? Det rimer ikke hos meg..

 

Jeg hadde aldri taklet å ha en overstadig sjalu dame, da hadde jeg følt misstillitt og trukket meg ut fortere enn svint.

Lenke til kommentar

Har kun lest førsteinnlegget. Om dama mi var like sjalu som deg og det endte opp med krangling hvor hun "slo opp" gang på gang for å "skremme" meg... vel kan si såpass at hun ville ha "skremt" meg kun 1 gang, jeg ville aldri ha kommet tilbake til ei slik kjerring. Etter mitt syn: ja du er en dårlig kjæreste og han er en tøffel. :)

Lenke til kommentar

Et annet spørsmål er om hun er sjalu uten grunn, eller om det er han som bygger opp under det.

 

Det behøver ikke bety at hun er en dårlig kjærste hvis det er han som gir hun grunn til å være sjalu så er det jo han som på en måte er dårlig kjæreste.

 

Men men, det er ikke så lett å sette seg inn i situasjonen uten å kjenner personene involvert. Vil være forsiktig med å kalle folk for dårlig kjærester utfra det jeg vet i denne tråden.

Endret av Dj_Matsern
Lenke til kommentar
Jeg sniker på mobilen hannes hver mulighet jeg får.
Det gjør jeg òg, men typen vet det, og han virker ikke til å ha noe særlig i mot det, egentlig. Han kan for all del snike på min òg. Men finner jeg noe jeg ikke liker er jeg kjapt ute med å konfrontere ham med det. Å holde sånt inne er ikke sunt. Bortsett fra det kjenner jeg meg egentlig ikke så veldig godt igjen i det du skriver.
Lenke til kommentar
Jeg sniker på mobilen hannes hver mulighet jeg får.
Det gjør jeg òg, men typen vet det, og han virker ikke til å ha noe særlig i mot det, egentlig. Han kan for all del snike på min òg. Men finner jeg noe jeg ikke liker er jeg kjapt ute med å konfrontere ham med det. Å holde sånt inne er ikke sunt. Bortsett fra det kjenner jeg meg egentlig ikke så veldig godt igjen i det du skriver.

 

Litt offtopic spørsmål, men hvorfor ser du behovet for å snoke på mobilen hans?

Lenke til kommentar

Ser ikke noe behov for det. Jeg synes det er underholdende, egentlig, pluss at med tanke på hukommelsen hans, er det greit for meg å finne ut om vi er invitert noen plass, om moren har sagt noe han MÅ huske (som han selvsagt ikke husker) eller slike ting. Om han hadde begynt å gi beskjed om at han mislikte at jeg snoket på mobilen hans hadde jeg sluttet på minuttet. :)

Lenke til kommentar
Ser ikke noe behov for det. Jeg synes det er underholdende, egentlig, pluss at med tanke på hukommelsen hans, er det greit for meg å finne ut om vi er invitert noen plass, om moren har sagt noe han MÅ huske (som han selvsagt ikke husker) eller slike ting. Om han hadde begynt å gi beskjed om at han mislikte at jeg snoket på mobilen hans hadde jeg sluttet på minuttet. :)

 

Ah, da forstår jeg. Trodde det var snakk om å "sjekke" at han holdt seg på matta liksom :p

 

Sjalusi er nemlig en ting jeg aldri har forstått. Jeg har aldri vært sjalu i et forhold i mitt liv, den gangen jeg blir det er det et tegn på at jeg ikke stoler på dama lenger og da er det vel også en grunn til det, som ville ført til en avslutning

Lenke til kommentar

Nei, pft. Jeg flørter med alt og alle, uansett kjønn og alder. Er ikke smisking, men jeg er ganske flink til å sjarmere folk i senk. Har og en veldig god kompis som er på akkurat samme måte (bare enda mer ekstrem!), så om jeg skulle være sjalu skulle det tatt seg ut. :p

Lenke til kommentar
Føler meg som en dårlig kjæreste.

Til dere gutter; er jeg det?

Til jentene: kjenner dere dere igjen?

 

Her kommer en liste over mine svake sider.

Tenk dere litt om før dere svarer,ettersom jeg har en del gode egenskaper as well!

 

Jeg er sinnsykt sjalu. Jeg blir sur bare han sier en skuespiller er deilig. Men aller verst er det når han kommenterer en av mine venner. Jeg forstår at han er gutt og SELVSAGT syns han andre jenter er pene, men syns han bør holde det for seg selv. Ender alltid opp med at jeg er gretten.

 

Jeg sniker på mobilen hannes hver mulighet jeg får. Samme med nettby og annet tull. Jeg stoler på han, men er paranoid. Hvis jeg feks finner noe på mobilen som jeg ikke liker,så forteller jeg det ikke til han. Jeg blir bare avvisende og til slutt veldig trist og stille. Ender opp med at han blir irritert og jeg lirer alt av meg.

 

Når vi har en stor krangler ender det opp med at jeg slår opp. Har skjedd ca fire ganger (periode på to år). Jeg gjør det som oftest fordi han tar meg for gitt,og jeg vil "skremme" han. Er redd han ikke kommer tilbake neste gang.

 

Sist gang jeg "gjorde det slutt" rotet jeg med en annen. Ble sammen med typen to uker senere. Har ikke sagt noe til han. Tror ikke jeg bør gjøre det.

 

Kort oppsumert. Jeg er grinete og sytete og veldig sjalu. Føler meg ikke som en bra kjæreste. Skjønner ikke hvorfor han er så gal etter meg, finnes sikert mange jenter som ikke er sånn.

du er ikke et dårlig menneske, men ikke en spesielt bra kjæreste. personlig hadde jeg holdt meg langt unna en jente som oppførte seg på den måten.

Lenke til kommentar

Snik deg inn på mobilen hans så mye du vil, da han sikkert ikke har noe der som er "farlig" å vise deg.

Om du oppfatter noe som "farlig" er det nok bare sjalusi som setter inn.

Men du må også vite at det å ha en kjæreste som skal kontrollere inngående og utgående samtaler er utrolig slitsomt.

 

Han må da få lov til å si at folk er pene? Hell, får han bare lov til å si at du er deilig og Angelina Jolie ser ut som søppel?

 

Han tar deg nok heller ikke for gitt, det er bare du som tror det pga din ekstreme sjalusi, som du selv kaller det. Du føler at han ser på alle andre enn deg, og snakker med alle andre enn deg. Men hvem er det han kommer til? Hvem er det han snakker med? Hvem er det han er sammen med? Det er vel deg er det ikke? ;)

Lenke til kommentar

Alt det du forteller sier meg at du har et dårlig selvbilde, og mangel på tillit til mennesker generelt. Sånn jeg har oppfattet det har du egentlig ingen grunn til å mistro ham. Om du er en dårlig kjæreste kan jeg ikke svare på. Men du har dine svake sider slik som alle andre, og det er du fullt klar over. Neste gang du blir grinete og sjalu bør du kanskje stoppe opp litt og tenke etter om du faktisk har en rasjonell grunn til å ikke stole på ham. Deretter synes jeg du bør jobbe med ditt eget selvbilde. Prøv å stole mer på deg selv og vit at du er god nok.

Lenke til kommentar

For det om han har kjæreste, så betyr det ikke at alle andre damer/jenter i verden blir automatisk stygge. De er fortsatt like sexy og pene som alltids, men når alt kommer til alt, så valgte han akkurat deg, istedet for de andre pene/sexye (samma hva).

 

Er ikke det nok? Det er deg han vil ha...

 

 

Som andre sier,

 

du er ikke et dårlig menneske, men du burde virkelig ta deg sammen som kjæreste.

Endret av Creowks
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...