Gå til innhold

Noen som skal inn 29. juli 08? Madla (KNM Harald Haarfagre)


Anbefalte innlegg

hva som er i de forskjellige stillingene varierer etter når du jobber...

jobber man på natten er det jo natturlig at man ikke står opp 06:00.

på fartøy regner jeg med at dette varierer veldig også, ettersom alle ikke kan sove samtidig.

 

men det vanligste er vel at man blir vekket 06:00, jeg ble ihvertfall det hver dag...

 

regner med at man blir vekket av noen uansett hvilken tjeneste man har, men vet ikke...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg skal inn 29. juli 08:00 Sjøforsvaret. Jeg satser på å ta nattoget, hørt det skal fungere med tiden.

 

Er spent må jeg si, håper virkelig det blir en givende tjeneste og ikke bare kjærestesavn :p

 

 

 

No shit;P Har på følelsen at det kan bli en veldig tafatt tjeneste, ifølge veldig mange som har vært i luft så er det ikke akkurat morsomste stedet å tjenestegjøre! "Veldig mange som er veldig fornøyde å"

 

Menmen det blir hva du gjør det til;P

 

Positiv innstilling overgår det meste!

Endret av Erlandios
Lenke til kommentar

Skal inn 28. juli, luftforsvaret. Blir fly (Norwegian) fra Oslo samme dag kl. 1445. Gleder meg til rekrutten, men er litt bekymret for kjedelig tjeneste etterpå.

 

Sikkert usansynlig, men ser sjøforsvaret tar inn rekrutter dagene etter (29.-30. juli). Jeg hadde egentlig ønsket meg til sjøforsvaret, og kom inn, men da til mars 2008. Jeg regner nesten med at det er noen som blir erklært tjenesteudyktige da, det er ikke mulig for meg å bytte til sjøforsvaret?

Lenke til kommentar
Skal inn 28. juli, luftforsvaret. Blir fly (Norwegian) fra Oslo samme dag kl. 1445. Gleder meg til rekrutten, men er litt bekymret for kjedelig tjeneste etterpå.

 

Sikkert usansynlig, men ser sjøforsvaret tar inn rekrutter dagene etter (29.-30. juli). Jeg hadde egentlig ønsket meg til sjøforsvaret, og kom inn, men da til mars 2008. Jeg regner nesten med at det er noen som blir erklært tjenesteudyktige da, det er ikke mulig for meg å bytte til sjøforsvaret?

Du tar fly samme dag? Tar fly fra Oslo 20 55 søndag.

Lenke til kommentar

Jeg skal inn i Luftforsvaret den 28. juli, har fått fly samme dag 12:10 fra trondheim, innom oslo, og lander på Sola klokken 15:35. Trodde det var SAS jeg hadde fått, men mulig jeg tar feil.. Har bare et referansenummer.

 

Er det sivile busser som er satt opp som går direkte til Madla eller? Står liksom bare "flybuss fra Sola flyplass til Madla leir"..?

 

 

Jeeejee.. går vel bra. Gleder meg faktisk nå.. :D Blir så fett å gjøre noe annet enn skole/kontor jobb.

Lenke til kommentar

Hei hei :!: alle fremtidige med rekruter på Madla!!:) Jeg skal selv inn i sjøforsvaret juli den 29:) På lappen min står det at jeg skal være der seinest klokken 19.00. Rart at det ikke står det på noen av deres innkallinger ? har lest litt opp og ned på denne tråden?

 

 

Reiser selv fra Oslo den 28 juli tar natt toget som går 22.47. Lurer litt på om jeg skal ta Nsb Sove(kupe), eller vanlig Nsb økonomi region(altås et vanlig sete). Er jo et naturlig valg å velge Nsb sove, men der koster det jo 750 kroner isteden for 299 eller mini pris 200. Spørsmålet mitt til dere som veit noe mere her:

 

Dekker forsvaret/nsb noen form for rabatt på Nsb sove til 750 kroner? Eller gjelder det kun Nsb økonomi? Jeg antar det kun er økonomi klassen... Noen som veit noe mere? Sleng ut det dere har:)

 

 

Og hvordan er dere i fysisk form? Noen som har prøvd seg på 3000 meter1? Maks push up's? Sitt up's? Hang up's? Resultater?

 

Ellers noen som har tenkt på vilken grener dere ønsker å søke dere inn i?

 

Peace out:)

Lenke til kommentar

28.juli. Luftforsvaret - for mannfolk! ;)

 

Ser det er andre som skal inn her. Alder? Eg har fylt 22år i år. Lei studiene så trengte ei pause. Søkte meg inn i militæret. Kanskje ikkje det smarteste, men håper virkelig det blir ei konge tid :D

Lenke til kommentar
28.juli. Luftforsvaret - for mannfolk! ;)

 

Ser det er andre som skal inn her. Alder? Eg har fylt 22år i år. Lei studiene så trengte ei pause. Søkte meg inn i militæret. Kanskje ikkje det smarteste, men håper virkelig det blir ei konge tid :D

 

og som dokke ser av tidspunktet, så sliter eg også med døgnrytmen no i ferien! ;) Ser virkelig ikkje fram til å stå tidlig opp, men er nok en vanesak heile greia.

 

 

Vanesak: oh YES it is.....

er inne nå dvs dimmer i sept. slet ogsaå med døgnrytmen til å begynne med, men det ble (måtte fort bli) en vane.

 

Lykke til

og forsten så kan er militæret akkuratt det du selv gjør det til.

se positivt på det som skjer å¨du får et KONGE år....

Lenke til kommentar
Hei hei :!: alle fremtidige med rekruter på Madla!!:) Jeg skal selv inn i sjøforsvaret juli den 29:) På lappen min står det at jeg skal være der seinest klokken 19.00. Rart at det ikke står det på noen av deres innkallinger ? har lest litt opp og ned på denne tråden?

 

 

Reiser selv fra Oslo den 28 juli tar natt toget som går 22.47. Lurer litt på om jeg skal ta Nsb Sove(kupe), eller vanlig Nsb økonomi region(altås et vanlig sete). Er jo et naturlig valg å velge Nsb sove, men der koster det jo 750 kroner isteden for 299 eller mini pris 200. Spørsmålet mitt til dere som veit noe mere her:

 

Dekker forsvaret/nsb noen form for rabatt på Nsb sove til 750 kroner? Eller gjelder det kun Nsb økonomi? Jeg antar det kun er økonomi klassen... Noen som veit noe mere? Sleng ut det dere har:)

 

 

Og hvordan er dere i fysisk form? Noen som har prøvd seg på 3000 meter1? Maks push up's? Sitt up's? Hang up's? Resultater?

 

Ellers noen som har tenkt på vilken grener dere ønsker å søke dere inn i?

 

Peace out:)

 

 

Militæret dekker bare den billigste reisemåten, Med mindre du har mer en 10 effektive reisetimer! Men hvorfor skal du ha mini Pris? Jeg reiser fra skien å det koster 77kr? Du får " Vernepliktig / Med militær uniform" Rabatt første gangen du reiser inn, det vil si Rundt 90%!

 

 

Jeg er i dårlig form 3000m har jeg ikke prøvd men: Push-ups ca 20-25 , sit-ups minst 50-60 "Spørs hvordan de tar det" , hang'ups 4-5!

Endret av Erlandios
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...