Gå til innhold

Klart for mer rocking (PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, nye instrumenter ja. Dei lager først dårlege instrumenter til RB, så kjem dei med nye og betre til RB2. Forbrukarane kan velge om dei vil bruke dei dårlege eller kjøpe nye til opp mot 2000,- kroner.

 

Det kjem ut i september i USA, er vel rundt den tida Rock Band 1 kjem her til Norge. :roll:

Lenke til kommentar

Bah, jeg vil ikke henge etter med ett spill hele tiden. Har spilt Rock band og synes for såvidt at det er mye bedre en Gh3 men vis det er sånn at vi alltid skal henge bak så gidder jeg rett og slet ikke. Det med trommen er jo helt på tryne også, går jo ikke an å spille onkelig på Expert med de.

Lenke til kommentar

GH3-gitaren til Wii fungerer ikke til Rock Band Wii, og Rock Band Wii er bare en dårlig port av PS2-versjonen uten mulighet for å lage egne folk, band eller dra på turné, og vi kan ikke engang spille på nettet eller laste ned sanger. Med andre ord må man betale nesten to tusen spenn for et dårligere spill en GH3 med en mye dårligere gitar og flere ekstra instrumenter mange av oss ikke er interessert i. Til sammenligning kan GHIV til Wii gjøre alt det de har utelatt fra Rock Band Wii og mere til, som å lage egne instrumenter, lage egne sanger og laste ned sanger fra nettet. Jeg holder meg nok til GHIV, med mindre de har lært av feilene i Rock Band Wii. Ikke at jeg tror det er stor sjanse for det. :(

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Helvette, jeg begynner å bli litt lei hardwaremaset som følger med rytmespillene nå. For hver revisjon kommer de jo med nye og bedre instrumenter, men så lenge de fortsetter å være kompatible så skal jeg ikke klage.

Lenke til kommentar

Er selv strålende fornøyd med Rock Band og medfølgende instrumenter.

Kommer bare til å kjøpe spillet og ingen flere instrumenter. Ender opp med at jeg har huset fullt av de.

 

Klarer meg utmerket godt med trommene som følgte med RB1. Fungerer fortsatt helt fint, inkludert pedalen. Spiller på hard ;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...