odin7474 Skrevet 30. juni 2008 Skrevet 30. juni 2008 jeg lastet ned spillet fra atari men har store problemer med det.. under innstallasjonen får jeg denne meldingen; An error occurred while trying to copy a file: The source file is corrupted. om jeg trykker ignore,kommer samme beskjed 3 ganger til,før jeg får fullført innstallasjonen,men da med mulige feil... når jeg starter spillet får jeg 3 logoer så blir skjermen svart.. noen råd??
odin7474 Skrevet 30. juni 2008 Forfatter Skrevet 30. juni 2008 Send dem en e-post, har jeg gjort ofte. vel,det har jeg gjordt men de er så sene med å svare...har også ringt helpdesk men der var det ikke mye hjelp å få...
TCi Skrevet 30. juni 2008 Skrevet 30. juni 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)
Generales Skrevet 30. juni 2008 Skrevet 30. juni 2008 "Terje Sandnes > Dokumenter > Downloads > Al.in.Da" Synes den så litt mystisk ut! "Jeg har lastet ned Alone in The Dark" Ulovelig da eller? Hvis du har lastet ned fra TPB så hjelper det UTROLIG LITE å ringe til tech-supporten eller sende de en mail! Kjøp spillet istedenfor!
vikingkylling Skrevet 1. juli 2008 Skrevet 1. juli 2008 Han sa jo han har lastet ned fra atari, så jeg går ut ifra han har kjøpt spillet på lovlig vis og lastet det ned. Lese hele posten neste gang, kanskje.
Generales Skrevet 1. juli 2008 Skrevet 1. juli 2008 (endret) Jeg kan ha lastet ned f.eks: Battlefield 2142 og si at jeg har lastet ned fra EA downloader og jeg kan ringe til EA for at jeg ikke får det til å funke, de veit vel ikke at jeg har piratkopiert hvis jeg ikke sier serialen min... Men ihvertfall, hvis han sier han ikke har piratkopiert så må han jo ta det opp med Atari uansett. Btw; Prøv å sette kompatibelheten til Windows XP eller noe. (kanskje det ikke funker i det hele tatt da, men det kan du bare rette på) høyreklikk på ikonet -> egenskaper -> Kompatibelhet -> sett kompatibelhet ... Endret 1. juli 2008 av LarsJonassen
odin7474 Skrevet 12. juli 2008 Forfatter Skrevet 12. juli 2008 joda,dett er lastet ned fra atari.har sendt dem mail,og fikk beskjed om å bruke en annen download-manager. dette gjorde jeg,til ingen nytte.corrupt file,hele tiden. bortkasta penger!
Gjest Slettet+130498 Skrevet 12. juli 2008 Skrevet 12. juli 2008 "Terje Sandnes > Dokumenter > Downloads > Al.in.Da"Synes den så litt mystisk ut! han kjører vista. dette er standar sti for nedlastninger med mindre han angir noe annet!
odin7474 Skrevet 12. juli 2008 Forfatter Skrevet 12. juli 2008 ja,vista her. har prøvd det jag fikk beskjed om fra atari,men til ingen nytte.skulle nok heller kjøpt det i butikk isteden for ataris download-store..
Stigma Skrevet 12. juli 2008 Skrevet 12. juli 2008 Det høres mest ut som en vanlig download corruption. Hvis nedlastingsverktøyet ditt ikke har CRC32 sjekk, eller annen form for kontroll på at filen ikke har feil, så kan det fint ha sneket seg inn en liten korrupsjon av dataene ett eller annet sted i nedlastingen. Eneste mulighet er i så tilfelle å laste ned den filen som har feilen på nytt. -Stigma
odin7474 Skrevet 12. juli 2008 Forfatter Skrevet 12. juli 2008 Det høres mest ut som en vanlig download corruption. Hvis nedlastingsverktøyet ditt ikke har CRC32 sjekk, eller annen form for kontroll på at filen ikke har feil, så kan det fint ha sneket seg inn en liten korrupsjon av dataene ett eller annet sted i nedlastingen. Eneste mulighet er i så tilfelle å laste ned den filen som har feilen på nytt. -Stigma men nå har jeg lastet ned hele spillet 3 ganger totalt,med 3 forskjellige verktøy.. får likevel beskjed om corrupted files 4 ganger under inns..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå