Imthebluorc Skrevet 28. juni 2008 Skrevet 28. juni 2008 Jeg er en wow spiller som for en stund siden fikk 100g av en lvl 70 på en lvl 20 ally. Etter en stund gikk jeg over til horde. Da jeg lastet ned addonsen Questhelper for en uke siden så jeg en annen addons som gjorde slik at man kunne trade mellom ally og horde, men tenkte ikke over guldene jeghadde på allyen da. Nå finner jeg ikke siden som jeg kan laste ned denne igjen. Kan noen være så snill og hjelpe meg? .ITBO.
StorPeder Skrevet 28. juni 2008 Skrevet 28. juni 2008 Legg ut en Coarse Stone på et nøytralt AH, med buyout på så mange gull som du har på allianceduden din.
Kald Skrevet 28. juni 2008 Skrevet 28. juni 2008 Bare husk at den nøytrale AH'en tar flere prosent av salget.
Leoron Skrevet 29. juni 2008 Skrevet 29. juni 2008 Du sier at du har en alliance og en Horde karakter på samme server? Det skal ikke være mulig.
Eryk Skrevet 29. juni 2008 Skrevet 29. juni 2008 (endret) Klart det er; på PvE-servere vel å merke. Endret 29. juni 2008 av Eryk
samebob Skrevet 29. juni 2008 Skrevet 29. juni 2008 en slik addon ville vært ulovlig, men tviler på at en slik addon finnes, tror det er mer sannsynlig at du har sett feil å sett en addon der du kan inspecte ally hvist du er horde, og horde vist du er ally Men Neutral ah (Booty bay, Gadgetzan Og andre goblin byer) å legg ut en item med horden din for summen du vill overføre og kjøp den med ally'n din som nevnt før
Bear^ Skrevet 29. juni 2008 Skrevet 29. juni 2008 Tror det hullet og er tettet nå. Mener i alle fall at du får opp at du ikke kan by eller kjøpe ut en av dine egene auksjoner.
Imthebluorc Skrevet 2. juli 2008 Forfatter Skrevet 2. juli 2008 Legg ut en Coarse Stone på et nøytralt AH, med buyout på så mange gull som du har på allianceduden din. Det går ikke ann å kjøpe sin egen aksjon!!
Imthebluorc Skrevet 2. juli 2008 Forfatter Skrevet 2. juli 2008 en slik addon ville vært ulovlig, men tviler på at en slik addon finnes, tror det er mer sannsynlig at du har sett feil å sett en addon der du kan inspecte ally hvist du er horde, og horde vist du er ally Men Neutral ah (Booty bay, Gadgetzan Og andre goblin byer) å legg ut en item med horden din for summen du vill overføre og kjøp den med ally'n din som nevnt før Du kan inspecte horde/ally uten noen adons
.V. Skrevet 2. juli 2008 Skrevet 2. juli 2008 Legg ut en Coarse Stone på et nøytralt AH, med buyout på så mange gull som du har på allianceduden din. Det går ikke ann å kjøpe sin egen aksjon!! Man kan jo alltids bruke en kompis som mellommann, men da må det være en du stoler på ellers kan du miste alt. en slik addon ville vært ulovlig, men tviler på at en slik addon finnes, tror det er mer sannsynlig at du har sett feil å sett en addon der du kan inspecte ally hvist du er horde, og horde vist du er ally Men Neutral ah (Booty bay, Gadgetzan Og andre goblin byer) å legg ut en item med horden din for summen du vill overføre og kjøp den med ally'n din som nevnt før Du kan inspecte horde/ally uten noen adons Men det er forholdsvis nytt, i gamle dager var det addons som gjorde jobben (før TBC, mellom patch 2.0.1 og 2.4 kunne du ikke inspecte motsatt faction uansett).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå