Gå til innhold

GTX280 vs 2x Radeon 4870 Crossfire


dahwan

Anbefalte innlegg

vel jeg har testet gtx280 korta nå xxx versjonen til xfx kjøre 2 stykk sli og jeg må si de drar en god del bedre enn mine 2x 8800gtx kort i crysis med alt på max og max res kjører det helt glatt.. rundt 50-60 fps på det laveste :)

skal kjøpe 2x 4870x2 eller hva de sku hete. og teste de i min andre pc kjøpt hk og det jeg trenger for crossfire så gjenstår bare å vente:)

gidder ikke kjøpe de vanlige 4870 korta nå når jeg vet at x2 versjonen kommer i august:P

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
vel jeg har testet gtx280 korta nå xxx versjonen til xfx kjøre 2 stykk sli og jeg må si de drar en god del bedre enn mine 2x 8800gtx kort i crysis med alt på max og max res kjører det helt glatt.. rundt 50-60 fps på det laveste :)

skal kjøpe 2x 4870x2 eller hva de sku hete. og teste de i min andre pc kjøpt hk og det jeg trenger for crossfire så gjenstår bare å vente:)

gidder ikke kjøpe de vanlige 4870 korta nå når jeg vet at x2 versjonen kommer i august:P

 

Hvilken strømforskyning har du?

Lenke til kommentar
vel jeg har testet gtx280 korta nå xxx versjonen til xfx kjøre 2 stykk sli og jeg må si de drar en god del bedre enn mine 2x 8800gtx kort i crysis med alt på max og max res kjører det helt glatt.. rundt 50-60 fps på det laveste :)

skal kjøpe 2x 4870x2 eller hva de sku hete. og teste de i min andre pc kjøpt hk og det jeg trenger for crossfire så gjenstår bare å vente:)

gidder ikke kjøpe de vanlige 4870 korta nå når jeg vet at x2 versjonen kommer i august:P

 

Hvilken strømforskyning har du?

 

termalake toughpower 850W

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...