Gå til innhold

[AoC]Får ikke logget på


Anbefalte innlegg

Andre enn meg som ikke klarer å logge seg på? Får bare det lille vinduet hvor det står "logging in", så kommer det en timer som går helt til bunns og så får jeg beskjed om "connection timeout".

 

Er ikke noe i veien med linja mi, og såvidt jeg kan se er det kun "medium load" på den aktuelle serveren.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du har ikke fått med deg at serverne har crasha i hele dag? har også vært server restart.

 

De har nemlig en del problemer som gjør at serverne crasher.

 

Hvis serveren har kræsja bør det vel ikke stå at den kjører med "medium load". Har en annen karakter på en annen server, men den får jeg ikke brukt fordi det står at den første driver å logger ut. Noe den tydeligvis har tenkt å gjøre resten av kvelden.

Endret av XE800
Lenke til kommentar

Ja, det er serverene som er nede etter siste patch!

Jeg var innlogget tidligere i dag.. Det var diconnect hele tiden, det var også noe rart som skjedde. Jeg fikk et halvt level uten grunn ( jeg ble disconnectet, logget på igjen og hadde 80k xp mer) lurer på om dette blir fjernet etter serveren kommer opp igjen..

 

Var inne for en stund siden og da var 4 servere tatt ned av funcom, etter en stund ble de tatt opp igjen og fire nye ble tatt ned igjen..

Endret av MatPed
Lenke til kommentar
Ja, det er serverene som er nede etter siste patch!

Jeg var innlogget tidligere i dag.. Det var diconnect hele tiden, det var også noe rart som skjedde. Jeg fikk et halvt level uten grunn ( jeg ble disconnectet, logget på igjen og hadde 80k xp mer) lurer på om dette blir fjernet etter serveren kommer opp igjen..

Det er bare en visualbug.

 

Du har egentlig "0%" XP, men siden du crasha så logga inn igjen står det at du har 50%.

 

Feks at du har: 0/1000 XP normalt, du crasher så står det "1000/2000". Den setter XPen din halveis, samtidig dobler hvor mye XP du må ha for å gå opp i level. Er ingen fordeler eller ulemper med bugen, men kan være irriterende ja ;p

Lenke til kommentar
Leser du noe som helst av det som står på launchern? står tydelig der at de har problemer.

 

Den meldinga du sikter til har stått der ei stund uten at jeg har hatt det minste problem, og henspiller på generell ustabilitet ved spilling. Jeg syntes ikke den var særlig relevant i forhold til påloggingsproblemet, dog. Å ikke kunne logge på, noe titusenvis av folk plutselig ikke kunne, er mye alvorligere enn generell ustabilitet og jeg mener derfor det burde vært nevnt spesifikt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...