Gå til innhold

Hobby eller fritids ?


deluxerz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kanskje det var min kiwi som slurvet.

Regner med at man finner en vare da og sier få ny gratis, kan dem ikke betaler dem penger.

 

Han bak kassen ble satt ut, tok frem telefonen og sjefen kom med en perm hvor man måtte fylle ut MASSE info og jeg skrive under og varenummer pris dato sig, ble en syk kø bak og alle som jobbet der var dritsure.

Den gangen var det en brus til 5kr og andre gangen en firstprice paprika til 5kr

Endret av War
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

man må ikke kjøpe varen, jeg hadde ikke noe penger i det hele tatt, fant en eske med sjokolade til 310 kr. som hadde gått ut på dato og ble 310 kr. rikere :fun: kiwi bruker kiwibob som reklame da xD han har fått en kiwi bil har jeg hørt :p

 

Edit: jeg synes det er en hobby :thumbup:

Endret av yoye666
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg gjorde det med en venn av meg når jeg var mindre. Nå drar jeg på Kiwi uten å tenke på at noen varer kan ha gått ut.

 

Men da husker jeg vi fikk en sånn pappkasse med Sjokoladebach, eller noe sånt. Og Eplejuice, syltetøy + noe kjøtt.

 

Men det var Kiwi i Mandal. Der var de ikke så flinke til å passe på varene. Men Kiwi på Majorstuen er det nesten umulig å finne noe.. :p

 

 

Eg har hørt at du kan få bot for og gjømme varer i butikken.:O

 

Noen som vet om det er bløff?

 

 

en venn av meg gjorde det..:p

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

Tjente meg 2000,-kr på kavring den andre dagen : D

 

vi har 3 kiwi butikker på en radius på 1mil.

de to andre butikken hadde ikke kavring, men der vi fant kavringen ringte til de andre kiwi butikkene å sa at vist de hadde kavring måtte det vekk xD

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...