Gå til innhold

AoC: Liker DU AoC?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var AOC så bra så dere håpet på?

Personlig synest eg det er et møkkaspill. Finner fort ut at det er samme rollercoaster fjaset som så mange andre MMO`s som WoW, bare i en annen innpakning. Dem fikk til bugsa bra da, det skal dem ha.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg liker spillet.

Faktisk er det noe av det bedre jeg har spilt grunnet endgame delen av det.

Men det er klart, liker man ikke PvP, eller helst ønsker å spille dette spillet som om det var et singleplayer spill, så er det nok ikke noe særlig.

Skrevet

Jepp AoC er konge :D

Nå forstår jeg jo folk som sutrer pga AoC ikke kjørs perfekt på PC'en dems, derfor synes dem hele spillet suger.. :p

AoC ftw :)

Skrevet

Vedder på at du er ein av dei som kviner over at dåke ikkje har god nok pc til å køyre Age of Conan. Meeen men..

Ja eg liker AoC. Eg bryr meg veldig lite om bugs, med mindre det er bugs som får spelet til å dette ut/pc-en til å klikke. (Noko eg ikkje har opplevd endå)

Skrevet

Jeg er så møkkalei slike tråder, ikke fordi jeg gjør alt for å forsvare spillet. Jeg synes riktig nok det er et morsomt og godt spill men jeg forholder meg ganske rolig til personer som missliker det. Det får bli deres sak.

Men jeg forstår ikke hvorfor dere som ikke liker det kan la det være deres egen sak? Greit nok at dere vil si hva dere synes er dårlig, men dere kan da for Pokker bruke eksisterende tråder isteden for å fylle opp Age of Conan forumet med uinteressante og lite konstruktive tråder som dette.

Jeg innbiller meg at forumet er for oss som faktisk spiller spillet, og nye personer som lurer på hva spillet går utpå. Jeg har glede av tråder som diskuterer feats, missions, taktikker etc.. ikke tråder som sier meg at enda en spiller går tilbake til WOW, et spill som for øvrig er meningsløst å sammenligne med dette med da det er to forskjellige nisjer, dog innafor samme sjanger.

Skrevet
Dem fikk til bugsa bra da, det skal dem ha.

Du forventer at spillet skal være bugfritt ved release?

Testet du WoW ved release?

Gir blanke i wow, er ikke wow vi snakker om.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...