Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hva slags bil har du?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
mkay, får en porsche boxster 2.5 cabriolet 1997 fattern kjøpte den nå og jeg får den når jeg blir 18 etter å hå brukt en annen bil en stund, boxster er ikke den dyreste porcha men, det er jo en porche da;)

 

Hvis du får en slik bil, bør du i hvertfall vite at det skrives Porsche. :)

 

Fikk selv lappen av pappa, og han betalte litt av bilen min. En Mercedes 190E..

Endret av Guttorm190E
Lenke til kommentar

Toyota Camry 2.2XL '92.

God bil som aldri slutter å gå. Massevis av plass, gode seter og faktisk en del kjørekomfort. Motoren drar greit (136 hk), men har en litt irriterende nykking når man slipper opp gassen. Girkassen kunne også vært mer presis, men hva kan man forvente av en bil som har gått 320.000 km? Bomgirer ikke, men jeg bruker litt lenger tid på å gire enn i f.eks Golf '02. Den ser ikke så værst ut heller. Kanskje litt kjedelig, men ihvertfall ganske strøken. Både utenpå og inni. Overraskende mye luksus inni til å være såpass gammel synes jeg (el.vinduer, varme i setet, godt varmeapparat, 4 justeringer på setet, god servo, fjernstyrt sentrallås). Masse gøy for 20 høvdinger.

post-30930-1215464202_thumb.jpg

post-30930-1215464217_thumb.jpg

post-30930-1215464242_thumb.jpg

Endret av endrebjo
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
Betaler du faktisk 53' i året!? :wow:

 

Det var det banken min ville ha.. Med fører over 25 osv osv.

Men endte opp med forsikring gjennom jobben i Expert, der jeg har fri kjørelengde og egenandel på 2000,-

Betaler nå ca 9500,- i året.

 

n80130020217561241092bu5.jpg

 

Bilen er forresten muligens til salgs. Har lyst å beholde førerkortet mitt litt til..

Endret av UnZane
Lenke til kommentar
Betaler du faktisk 53' i året!? :wow:

 

Det var det banken min ville ha.. Med fører over 25 osv osv.

Men endte opp med forsikring gjennom jobben i Expert, der jeg har fri kjørelengde og egenandel på 2000,-

Betaler nå ca 9500,- i året.

 

n80130020217561241092bu5.jpg

 

Bilen er forresten muligens til salgs. Har lyst å beholde førerkortet mitt litt til..

Hadde du tatt bort båtplasten og fjernet treibållen på panseret, hadde den lignet litt på en bil.

Lenke til kommentar

Har selv et fint 92 eksemplar med forbedre understell, bremser og div oppgraderinger ifra 90-91 mod.

Den er utrolig god å kjøre og sitter som en klegg i svingene :D Her kan man virkelig snakke om gokart på vei. Originalt kommer den med 156hk (etter 94 kom den med ny motor på 174hk) Og den er faktisk sprek og akser bra :) Om man vil ha mer hk, så kan man enten kjøpe en turboversjon, eller små tune gti'en. Dette har jeg gjort ved å montere et rustfritt moongoose eksos system med replacement CAT og dette gir en herlig lyd og enn økning på rundt 8hk

Etter 90 så ble den galvanisert, så rust er ikke stort problem på disse bilene.

 

 

mr22008jg1.jpg

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
det finnes bare én grunn til å kjøre rundt i en boxster, og det er at man ikke har råd til en 911...

 

Det sier alle som ikke har råd til Porsche i utgangspunktet :)

Man kan faktisk sette en 3.6L Carrera motor i en Boxster uten noen problemer, og da har men en mer velbalansert kjøremaskin enn en 911 Carrera med samme motor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...