Gå til innhold

Frank Klepacki er tilbake i Red Alert 3!


Anbefalte innlegg

Mannen som står bak soundtracket til alle Command & Conquer spillene bortsett fra Generals og C&C 3 er tilbake!

Frank Klepacki skal være med å produsere deler av soundtracket til Red Alert 3! :thumbup:

 

Frank Klepacki is back!

 

 

Gledet meg ganske mye til Red Alert 3 fra før av, men dette kommer til å løfte spillet flere hakk for min del.

 

Savnet musikken til Klepacki i de siste C&C spillene og for meg så var musikken en stor del av C&C "feelingen"

Så i de to siste spillene var det noe som liksom ikke stemte.

 

Så dette var en kjempenyhet og jeg gleder meg til å høre "Hell March 3" :)

Endret av Typho
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tiberium Wars var jo meget bra. Langt nærmere det klassiske C&C på lenge. Men aliens ødelegger spillet noe.

 

Jeg mener ikke gameplay messig for det er knall, men story'n derimot har de rævkjørt til det banale.

Så nei, jeg har ikke noe tro på RA3 - hverken story'n eller gameplayet etter det jeg har sett så langt.

Lenke til kommentar
Tiberium Wars var jo meget bra. Langt nærmere det klassiske C&C på lenge. Men aliens ødelegger spillet noe.

 

Jeg mener ikke gameplay messig for det er knall, men story'n derimot har de rævkjørt til det banale.

Så nei, jeg har ikke noe tro på RA3 - hverken story'n eller gameplayet etter det jeg har sett så langt.

Da er vi vel mer enige.

 

Men har vi egentlig fått vite spesielt mye om historien til RA3? Er litt skeptisk til den japanske fraksjonen. Men vi får se, de to andre har jo vært svært gode spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...