Gå til innhold

Class i AoC

Anbefalte innlegg

Får vel åpne en tråd til dette da:P

Har tenkt til å kjøpe AoC men lurer på om hvilken class jeg skal velge. Har en del erfaring med wow så tenkte meg noe liknene rogue kanskje. Noen som vet hvem som er mest lik rogue i AoC? Eller noe liknende mage som jeg spiller i wow da :tease:. Oxo var det det med talents da. Vet ikke helt hva som er best her i AoC. Kanskje noen kunne gitt meg noe svar på detta^^

Endret av Noobsy
Videoannonse
Annonse

Om du vil angripe IN-STEALTH og drepe flere om gangen så annbefaler jeg deg Assassin. Men om du vil angripe flere om gangen og bli litt mere brutal så er det Barbar. Men om du vil angripe litt lett men du vil angripe litt langt i fra mobben/spilleren så må det bli ranger ;)

Endret av fantomena
Åssen er det med gear og sånn da? Er det liksom masse epics i lvl 20 og sånn eller er det som wow? Grå,hvite,grønne,blå,epic osv. Er det noen set og sånn? Kunne noen lagt inn en video av en assassin?:p

Det går etter samme fargekode hvertfall, men tror den første epic'en er på level 40. Er ikke så mange før høyere leveler, men er faktisk en god del når du først kommer opp til disse.

Søk på youtube med AoC assasin eller noe, finner sikkert noe der :p

Åssen er det med gear og sånn da? Er det liksom masse epics i lvl 20 og sånn eller er det som wow? Grå,hvite,grønne,blå,epic osv. Er det noen set og sånn? Kunne noen lagt inn en video av en assassin?:p

Du kan søke på Youtube "age of conan assassin" dukker sikkert opp noe da.

Og ja, det er masse forskjellig armor sets ;) Om du liker design, så er designet på armoren osv en del bedre enn WoW..hihi

Age of conan -vs- World of War..

post-111859-1214733728_thumb.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...