Gå til innhold

Cerwin Vega 15" sub noen erfaringer?


Anbefalte innlegg

Hei, jeg har tenkt å kjøpe meg en Cerwin Vega 15" sub, og jeg lurte på om den ville fungere bra med mitt anlegg og hvordan Suben Yter i forhold til prisen og om det er noen som har noen erfaringer med denne suben..

 

 

Link til suben: http://hifiklubben.no/produkter/hoeyttaler...woofer_sort.htm

Link til min gamle sub: http://hifiklubben.no/produkter/hoeyttaler...woofer_sort.htm

Jeg har et Argon system som du også ser på hifiklubben.no

 

Takker for svar.

 

 

Mvh. Mathias

Endret av mathiastro
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

 

Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet-XHLacM

Jeg har selv den subwooferen og jeg er strålendes fornøyd, med stor "s" i strålendes". Det er vanvittig hvor mye bass du får for pengene. Jeg kjører den sammen med Dynavoice F6 og det fungerer utmerket. Enkelte kan mene hva de vil, når de sier at Cerwin Vega "suger" og man heller bør kjøpe noe annet. Jeg hadde selv akkurat det valget. Det sto mellom CV og mange andre, kanskje mer "respekterte", subwoofere. Cerwin Vega-en var den mest morsomme å høre på. Utrolig kraftig bass som regelrett slår deg ned under eksplosjoner på film. Du finner sikkert noen som lyder "bedre", men du må ikke glemme at ingen kan bestemme hva du synes lyder best. Jeg ville ha en subwoofer som gjorde det fantastisk morro og se på film, og det fikk jeg, til de grader. Absolutt å anbefale. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...