Gå til innhold

Teaser: Call of Duty: World At War


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Elsker denne traileren :D . Ser veldig fram til dette spillet :) .

 

Stikk motsatt her, dessverre. Ble ikke imponert over noe som helst med den traileren. Nå må vi selvfølgelig vente å se hvordan spillet endelig blir, men det er helt avsindig at man bytter utvikler fra IW til Treyarch og fører spillet tilbake til WW2 når Modern Warfare gjorde det så bra. Trengte de virkelig et sterkere signal på at folk er lei WW2 spill og syntes det var forfriskende med noe nytt?

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Det jeg har sett av COD gjør det ikke til en stor release for meg.

Ser helt ok ut, og jeg vil bare si at grunnen til at COD er så stort er spesiellt pga USA promoter krigs-spill som setter press på teamwork og hvor kult det er å drepe gjennom medier som Fox og div andre.

Det er ikke pga at det rett og slett er årets release.

Dead Space, FarCry2, Fallout3 og Rage derimot, er spill som fortjener PR, og det er utifra gameplay og graphics.

COD 4 brukte jo Unreal 3 Engine, som ikke akuratt er så veldig orginalt.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Det jeg har sett av COD gjør det ikke til en stor release for meg.

Ser helt ok ut, og jeg vil bare si at grunnen til at COD er så stort er spesiellt pga USA promoter krigs-spill som setter press på teamwork og hvor kult det er å drepe gjennom medier som Fox og div andre.

Det er ikke pga at det rett og slett er årets release.

Dead Space, FarCry2, Fallout3 og Rage derimot, er spill som fortjener PR, og det er utifra gameplay og graphics.

COD 4 brukte jo Unreal 3 Engine, som ikke akuratt er så veldig orginalt.

 

Spillene du nevnte ovenfor er ganske riktig gode spill, men alle med litt forskjellige "formål". Dermed er det vanskelig å si at noen er bedre enn andre, det kommer ant på spillerens preferanser. Jeg har aldri likt Fallout, selv om 3'ern nok ikke følger forgjengerenes fotspor. Når det gjelder unreal 3 enginen er den ikke orginal, men den er i grunnen ganske god. Grunnen til at man gjennbruker er jo utviklingskostnaden, men det betyr ikke at det nødvendigvis er helt samme engine som brukes i U3 og CoD4 da man hele tiden utvikler vidre på den samt at spillutvikler også tilpasser etter behov. Det er altså snakk om en grunnplattform, ikke samme spill me forskjellig grafikk.

 

Har spillt Betaen av CoD 5 en stund nå. Den er så langt bare tre brett og multiplayer, så det gjenstår å se hvordan det hele blir. De beste tingene spares vell til releasen tipper jeg. Så langt kan jeg si at det ikke er revolusjonerende, men svært underholdende. Slik det er i dag liker jeg CoD4 bedre, men det er mye fordi jeg er bedre kjent med spillet og fordi min CoD5 er og blir en Beta noen dager til enda. Det er imidlertid ikke tvil om at jeg kommer til å bruke mye tid på CoD5, og spillet er selvfølgelig forhånsbestillt.

 

Men det er også GoW2 og Endwar også, samt at jeg har flere spill jeg spiller og flere spill jeg skal spille, inklusive noen av de du nevner ovenfor. Det er med andre ord en flott spillhøst, og jeg kan nok allerede nå si at madammen må få noe unormalt dyrt og flott til jul i år.

 

PS: Å si at USA promoterer krigsspill gjennom div medier blir litt vell søkt. USA promoterer generelt ikke spill, det gjør utvikler. COD serien er ikke stor bare pga promotering, men det faktum at spillene faktisk er bra, for den som liker sjangeren. Teamwork synes jeg er bra, men CoD4 var ikke et spesielt teamwork spill, man spillte på samme lag, men det gikk for fort til at man fikk skikkelig teamwork i ordets taktiske forstand.

Endret av serpentbane666
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...