Gå til innhold

Tale(snakking) forsvunnet i aoc, hvordan slå av/på?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Plutselig forsvant lyd når jeg snakker med folk, finner ikke denne optionen i settingene.

Hvordan får jeg tale på igjen?

Når du har forlatt Tortage er det svært få NPC'er som har voice. Ble litt skuffa når jeg oppdaget dette.

Skrevet

Etter Tortage er det bare snakking på destiny-questene, men de skal visst tilføre snakking på flere quests etterhvert.

Forøvrig hører denne tråden hjemme i aoc-forumet.

Skrevet

Har et litt værre problem... Absolutt ingen vil snakke hos meg, enten det er i Tortage eller ikke.. :( Noen av kan jeg faktisk høre fjernt og lavt, så jeg må holde pusten for å høre noe av det, mens andre rett og slett er stumme, finner ikke ut hvordan jeg skal stille på dette... :ermm:

Skrevet

Mener at opptil 60 quests skulle få voices innen svært kort tid. Diss questene måtte kvalifisere til å være verdt dette som en del av spillets oppbyggning.

Skjønner godt at folk & fans blir skuffet av endringen, men tenk hvis de skulle lagt på til alle...vi hadde nok ikke sett spillet før 2009 i så fall, og en DL DVD extra som install.

Så lenge hovedstoryen er voiced, så er jeg fornøyd, alt annet er bonus med tiden som kommer.

Skrevet (endret)
Mener at opptil 60 quests skulle få voices innen svært kort tid. Diss questene måtte kvalifisere til å være verdt dette som en del av spillets oppbyggning.

Skjønner godt at folk & fans blir skuffet av endringen, men tenk hvis de skulle lagt på til alle...vi hadde nok ikke sett spillet før 2009 i så fall, og en DL DVD extra som install.

Så lenge hovedstoryen er voiced, så er jeg fornøyd, alt annet er bonus med tiden som kommer.

Hvis de klarer opp til 60, så klarer de 80 også..

Jeg sier; dropp stemmene.. var bare plagsomt uansett. (enig med destiny tho, der er voice digg).

Endret av Bjohansen
Skrevet

"Due to popular demand we will also be adding voices to about sixty of the most central quests, improving the atmosphere in the game and extending that feeling of immersion even further."

Kommer sikkert mere etterhvert, det ble ivertfall gjort i Everquest2 og det har vel pr idag voice på så si alle npc. Noe som er kjempe kult :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...