Merko Skrevet 7. juli 2008 Skrevet 7. juli 2008 S U N guildet er litt kjedelig å møte på. Møter du på 2 eller flere fra S U N kan du vedde en testikkel på at de angriper og kverker deg. De spillerne jeg har vært i kontakt med i spillet liker ikke S U N, selv har jeg blitt drept av de mange ganger. Dette er ikke i PvP games, det har jeg ikke prøvd ennå.Det jeg liker med instance opplegget er at dersom jeg bare blir ganket når jeg quester, så skifter jeg bare instance og slipper de noe mer. edit: Rus Corp er store ja, men har ikke hatt noe problemer med de. Hehe ja, jeg var p min 51 tos, fant 2 SUN som var level 20-30 en plass, jeg drepte dem om og om igjen i over 30min. Kanskje litt lamt, men de fortjenter ikke noe mindre OnTopic: Spillet har jo nettopp starta, mye moro i vente. Liker forresten også Conan konseptet veldig godt
Bulletus Skrevet 7. juli 2008 Skrevet 7. juli 2008 Fordi jeg nettopp var innom WoW og testa litt med huntern - og det var som å spille noe fra forrige århundre sammenlignet med AoC . En kamerat fra jobben lurte meg til å hive meg på en måned til med WoW , men dette var triste greier , statisk og kjedlig . AoC forever !
Bytex Skrevet 7. juli 2008 Skrevet 7. juli 2008 (endret) Nå er ikke AOC så fordømt nyskapende heller da. Man springer rundt og dreper 10 katter her, 20 ulver der, eller 40 vanir/picter her, som vanker rundt i samme spesifikke området hele tiden (eller står bom stille og respawner hvert 2. minutt). Også hjem til huben der alle de statiske NPC bare henger rundt på samme sted hele året med utropstegn eller spmtegn over hodet. Men såklart gfx er noe helt annet. Etter at destiny-quest i tortage var ferdig og jeg dro til conall valley har bare alt rast nedover syns jeg. Kjipe killkillkill quester, lite brukbart gear, og masse springing hit og dit. Endret 7. juli 2008 av Bytex
ezkoo125 Skrevet 8. juli 2008 Skrevet 8. juli 2008 Nå er ikke AOC så fordømt nyskapende heller da. Man springer rundt og dreper 10 katter her, 20 ulver der, eller 40 vanir/picter her, som vanker rundt i samme spesifikke området hele tiden (eller står bom stille og respawner hvert 2. minutt). Også hjem til huben der alle de statiske NPC bare henger rundt på samme sted hele året med utropstegn eller spmtegn over hodet. Men såklart gfx er noe helt annet. Etter at destiny-quest i tortage var ferdig og jeg dro til conall valley har bare alt rast nedover syns jeg. Kjipe killkillkill quester, lite brukbart gear, og masse springing hit og dit. unnskyld, men leste du i det hele tatt overskrifta? (må bare spørr)
nagina Skrevet 8. juli 2008 Skrevet 8. juli 2008 Nå er ikke AOC så fordømt nyskapende heller da. Man springer rundt og dreper 10 katter her, 20 ulver der, eller 40 vanir/picter her, som vanker rundt i samme spesifikke området hele tiden (eller står bom stille og respawner hvert 2. minutt). Også hjem til huben der alle de statiske NPC bare henger rundt på samme sted hele året med utropstegn eller spmtegn over hodet. Men såklart gfx er noe helt annet. Etter at destiny-quest i tortage var ferdig og jeg dro til conall valley har bare alt rast nedover syns jeg. Kjipe killkillkill quester, lite brukbart gear, og masse springing hit og dit. unnskyld, men leste du i det hele tatt overskrifta? (må bare spørr) Unnskyld, men du viste vel ikke at det er lov å kommentere.
Cayd Skrevet 8. juli 2008 Skrevet 8. juli 2008 Bra innlegg Jext, 100% enig. Må legge til at Godager & Co. har snakket om pvp delen i lang tid. For min del er pvp delen tragisk dårlig, og har svært lite med skill å gjøre.
Hestvik Skrevet 8. juli 2008 Skrevet 8. juli 2008 (endret) Unnskyld, men du viste vel ikke at det er lov å kommentere. Er du her på forumet kun for å lage kvalm, eller er det mulig at du kan oppføre deg? Uansett så er det mange ting som får meg til å fortsette. Først og fremst så er jeg en av de få som faktisk liker selve reisingen og synes jeg får se noe nytt hver gang. Det burde jo faktisk være sånn, uansett hvor mye det kan irritere folk. Kampsystemet liker jeg veldig godt, eneste jeg har imot det er responstidene fra jeg klikker(og hvor mange ganger jeg klikker) til comboen faktisk blir utført eller kansellert. Følelsen spillet gir meg når jeg er i kamp, den episke musikken som suser rundt meg mens jeg kapper hoder og tjener xp! Nå er jeg lvl 73 og har ikke hatt problemer med å finne quester, når var det man skulle begynne å gå tom der? Og det desidert morsomste er jo selvfølgelig gruppequests. Ikke alltid selvsagt, kommer litt an på hvem du grupperer sammen med. Men igår var jeg en tur innom Halls of Eternal Frost i Atzels Approach, og det var sinnsykt morsomt. For ikke å glemme guildet, ett utrolig hjelpsomt guild som også er hyggelige å prate med ingame. Trenger sjeldent å spørre to ganger om du trenger hjelp med noe. For å oppsummere så koser jeg meg med spillet, uavhengig om det finnes noen småfeil her og der. Det har aldri ødelagt for meg iallefall! Conans Royal Army Endret 8. juli 2008 av canavasman
Bulletus Skrevet 8. juli 2008 Skrevet 8. juli 2008 Nå er ikke AOC så fordømt nyskapende heller da. Man springer rundt og dreper 10 katter her, 20 ulver der, eller 40 vanir/picter her, som vanker rundt i samme spesifikke området hele tiden (eller står bom stille og respawner hvert 2. minutt). Også hjem til huben der alle de statiske NPC bare henger rundt på samme sted hele året med utropstegn eller spmtegn over hodet. Men såklart gfx er noe helt annet. Etter at destiny-quest i tortage var ferdig og jeg dro til conall valley har bare alt rast nedover syns jeg. Kjipe killkillkill quester, lite brukbart gear, og masse springing hit og dit. Du har tydligvis ikke vært i Sanctum Of The Burning Souls osv , må utforske litt !!Alt er opp til deg selv å gjøre et MMO til en fin opplevelse .
tflovik Skrevet 8. juli 2008 Skrevet 8. juli 2008 Anbefaler alle å prøve instancen Black Castle, det er en skikkelig gjennomført instance med mange bosser og noen lure ting man må finne ut av for å komme videre. Og siste bossen er helt konge. Står ikke tilbake for noen instance jeg har spillt i WOW. Og jeg har spillt alle instancene i Heroic mode + Kara. Denne instancen er fra lvl30+. Siste boss er lvl34. Sanctum of the Burning souls er neste instance fra ca lvl36, denne synes jeg ikke er like bra gjennomført men til gjengjeld så tar den bare ca 1 time mens Black Castle tar minst 2 timer. Begge instancene har forøvrig brae blå items som dropper så det er verdt å gjøre de noen ganger. Når det gjelder pvp så må man faktisk bruke taktikk og man kan slå mange klasser hvis man er lur. Min demonologist som er veldig squishy for eksempel, hvis jeg blir angrepet av en rogue som er i hide så må jeg springe unna med en gang og bruke health pot hvis ikke er jeg toast. Får jeg da litt avstand så har jeg god sjangs til å drepe motstanderen. Dette skjedde i går, jeg slapp unne med ca 20% helse fra angrepet brukte healthpot og fikk avstand og klarte da og nuke roguen. Og da begynte han å stikke i fra meg.
nagina Skrevet 8. juli 2008 Skrevet 8. juli 2008 (endret) Unnskyld, men du viste vel ikke at det er lov å kommentere. Er du her på forumet kun for å lage kvalm, eller er det mulig at du kan oppføre deg? Hva har jeg sagt nå, posten over meg var noe bedre? Oppføre ? Fatter ikke helt hvor du vil nå hen, men skal ikke lage noe mer ut av dette, PM om du har et problem med meg. Kan si meg enig at Sanctum Of The Burning Souls var ganske bra laget, eneste dungeons som faktisk virket gjennomført. Endret 8. juli 2008 av nagina
tflovik Skrevet 9. juli 2008 Skrevet 9. juli 2008 Nå var det jo ikke Sanctum som jeg skrev var bra gjennomført men Black Castle, denne instancen ligger i Kopshef området. I starten av spillet så var den ikke en ordntlig instance men de gjorde den om i en patch, dermed så er det mange som ikke har prøvd den da de er for høyt level nå. Men starter du nå med en allt så bør du prøve den. På min første karakter så ble min første instance Sanctum fordi Black Castle ikke var en instance da.
Bjonski Skrevet 11. juli 2008 Skrevet 11. juli 2008 Var bare innom Black Castle i begynnelsen for å farme litt heavy armor, dette var før den ble gjort om til en instance. Får prøve den på alten min
Kaiz3r Skrevet 11. juli 2008 Skrevet 11. juli 2008 Fordi, nå som jeg har sommerferie og er borte kifra en PC som faktisk kan kjøre AoC, så savner jeg spillet noe så jævlig. Det er ikke et spill som skaper trang til å spille det hele tiden (som WoW pleide å gjøre), men et underholdende spill, som jeg spiller fordi jeg har lyst, ikke fordi jeg føler at jeg må. Et mye sunnere forhold om jeg så skal si
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå