Jext Skrevet 21. juni 2008 Skrevet 21. juni 2008 Elsker grafikken Ja, du elsker vel også 2D-buskene som roterer med kamera! Eneste grunnen til at grafikken trenger en kraftig maskin er at grafikkmotoren er dårlig, evt. ikke optimalisert. Akkurat som Gothic 3. Trist men sant. Dette er også grunnen til at spillere rapporterer at sieging er broken, motoren takler rett og slett ikke så mange spillere på en gang. Dette er også det mest tidkrevende å rette opp i ettertid, så jeg er spent på å se hva som skjer når mange når maks lvl og vil prøve siege systemet.
Refi Skrevet 21. juni 2008 Skrevet 21. juni 2008 Grunnen til at jeg skal fortsette med AOC er at jeg er hekta! Det er jo så sykt rå graffik, og det er kule PvP funskjoner.
Myagos Skrevet 22. juni 2008 Skrevet 22. juni 2008 Nå gidder jeg ikke å liste opp alle grunnene til hvorfor jeg skal fortsette, siden flesteparten av årsakene er allerede nevnt i tidligere innlegg. Men ja, jeg skal fortsette å spille AoC. Jeg elsker konseptet AoC har og jeg vil veldig gjerne bli med å utvikle dette spillet videre. Til tross for masse syting og grining på diverse forum, som vi ser på alle nye MMORPGs. Lar jeg ikke disse stikke kjepper i hodet på meg og bestemme for meg om jeg skal fortsette eller ikke. Ja jeg har møtt på bugs og andre ting som ikke virket som det skal, men ikke på en sånn måte at spillet er uspillbart. Likevel har AoC vært utrolig stabilt og serverne har vært oppe så og si hele tiden med veldig få uforklarlige downtimes. Har også hørt mange gode ting om End PvE fra guilden min som sier at det er veldig morro og vanskelig, så det er bare å glede seg til jeg dinger 80 så jeg kan bli med dem.
lassaron-jon Skrevet 5. juli 2008 Skrevet 5. juli 2008 "Aktivt kampsystem" Løpe villt rundt etter en caster som ikke vil bli slått på, eller stå og hamre komboer på en annen melee er langt fra det jeg ble lovet av "Hands-On-Action" som runget igjennom hvert eneste Gaute Godader intervju siden tidenes morgen. Skills blir så vanvittig like siden de tar lang tid å utføre, castere er utrolig kjedelige grunnet mangel på skills og personlighet på klassene etc. Det eneste plusset AoC har med combat systemet er knockback effecter fra player skills, noe også WoW får i expansion. Jeg gleder meg til det. Hvilken level er du? Er du ikke 80 så har du da nada å si om combat systemet krever "skills" eller ikke. Og jeg kan love deg, det er mye vanskligere å gjøre det bra i AoC på level 80 enn i WoW på level 60/70. Hvilken melee kar er det som løper "villt" rundt etter castere? Isåfall kan man ikke sin egen klasse, eller spillet godt nok til å bruke dens systemer for å stoppe dette. Det du beskriver rett og slett sier meg at du er helt ny i gamet som resten, og ikke ser helt hvordan du skal bruke systemet. Kom deg til level 80 hvor du "hamrer" og "løper vilt" rundt så ser du jo hvor kjapt du går ned. Ligger det mindre skills i combat systemet til AoC enn i WoW sitt? Isåfall dagens Alle, og den einaste som overhode kan skape ein liten smule 1vs1 I level 80 for ein Tempest of set, er Bear shaman. Alle andre classer kan prøve å springe etter, mens Hotsa mine ticker meg til full Hp, og vips, melee duden er tom for Stamina.... Oi oi oi, kva skal han gjere no? Auto attack for 100dps mens eg healer 250ps... Og man kunne like gjerne kalt spillet Air-conan, for skal du klare å vere effektiv som melee må du vifte med våpenet ditt som ein galning i lufta for å gjere klar comboen før du springer bort og treffer den. Har alt for mykje /played time, spillet virker så utrulig uferdig, veit ikkje om eg fortsetter å spille så lenge, kjem an på kor morsomt Raiding og siege blir i lengda. Forslag til navn endringar: Air-Conan Age of Tosses Age of Casters Age of exploits (Og ja, så alt for mange *read how-to-make-guildcity-tier3-in a few weeks) Age of bugs (Joda, alle mmo er fulle av bugs ved release, men funcom fikser ein ting, og ødelegger ein heilt anna ting) Vel, som sagt, vi får sjå korleis ting utviklar seg
Tå. Skrevet 6. juli 2008 Skrevet 6. juli 2008 Så hvorfor skal jeg forsette med AoC 1. Spillet har mye pupper og blod. 2. Spillverden er enorm og det er mange kule plasser å utforske. 3. End Game er vel det beste jeg noengang har sett i et MMO. 4. Meningsfull PvP og kjempe kule minigames. Det jeg liker best er fatalities i PvP, ingenting er som å se på animasjonen av at jeg kutter av et hode når jeg driver med PvP 5. Jeg er nasjonalist og baserer mine spillvalg på hvilket land har produsert spillet. 6. Funcom har lovet at de skal komme med masse nytt content som egentlig skulle vært der ved release. (One step forward and 10 steps back) 7. Utrolig kult combat system. Spesielt kult når andre spillere starter comboene sine før de faktisk angriper. 8. Funcom ser virkelig ut til å vite hva de driver med. 9. Kult community, spesielt kult når alle i Atzels Approch begynner å spamme chatten med "Im a retard". 10. Jeg er 14 år og alle vennene mine spiller spillet. (Ser ut som broren min har hacket seg inn på pcn min.) Men fra spøk til revoler, når jeg ser grunnene noen av dere kommer med, så må jeg nesten bare kommentere. Jeg aksepterer såklart at det andres kriterier for å spille et spill er ulikt mine egne, men de fleste spiller vel først og fremst for å ha det moro og ikke delvis på bakgrunn av hvor spillet er produsert? "Utrolig stor og levende verden" (Sammenlignet med hva?) "Jeg er nasjonalist" (Javel..) "Voksent community" (Sure.. "Combat systemet" (Jeg var ihvertfall glad for at min main ikke var melee) Hvorfor skriver jeg dette? Jo fordi jeg er lei av rosemaling av dette spillet. Og når noen påpeker at spillet har en stor verden(noe det ikke har) og samtidig påstår at spillet har et voksent community så ytrer jeg min mening og sier at jeg er uenig. Jeg er ikke bare uenig, men jeg mener det er fakta feil. AoC har ingen stor verden, og AoC har ikke et voksent community om man sammenligner med andre MMO spill enn WoW. Blod, puppet og hype tiltrekker seg mange uønskede elementer. Jeg er også dritt lei av folk som ber andre ha seg vekk fra trådene. Om ikke noen regler blir brutt så bør man prøve å godta at andre kommer med meninger man er uenig i. Som sagt mange ganger tidligere, dette er et diskusjonsforum!
Sheriff_buford Skrevet 6. juli 2008 Skrevet 6. juli 2008 For å vere en fyr som virkelig ikke liker spillet i det hele tatt, syntest eg du viser veldig godt igjen her på AoC forumet Toeblast . Er det virkelig så dårlig? Hvorfor eg skal fortsette? Eg digger stemningen i det, og at det er et litt mer "voksent" mmo spill.
cbs77 Skrevet 6. juli 2008 Skrevet 6. juli 2008 Jeg skal fortsette fordi jeg har 800 kroner i Funcom aksjer.
lillaflodhest Skrevet 6. juli 2008 Skrevet 6. juli 2008 (endret) Som tidligere nevnt fordi det ikke finnes noe bedre mmorpg spill. Et substitutt for noe som ikke finnes! Endret 6. juli 2008 av THN
Kultom Skrevet 6. juli 2008 Skrevet 6. juli 2008 Atm pga det potensielle endgamet i spillet og alt dramaet på Fury mellom "russerne" og resten. Og fordi jeg har lyst å drepe Fura fra Nightmares mest mulig.
Sheriff_buford Skrevet 6. juli 2008 Skrevet 6. juli 2008 Atm pga det potensielle endgamet i spillet og alt dramaet på Fury mellom "russerne" og resten. Og fordi jeg har lyst å drepe Fura fra Nightmares mest mulig. Eg spiller på fury...har merket at rundt midnatt er det nesten håpløst å få gjort noen quest da du blir slaktet rund hvert hjørne:) Men hva er det med russerne? Det har ikke eg fått med meg...
Kultom Skrevet 6. juli 2008 Skrevet 6. juli 2008 Atm pga det potensielle endgamet i spillet og alt dramaet på Fury mellom "russerne" og resten. Og fordi jeg har lyst å drepe Fura fra Nightmares mest mulig. Eg spiller på fury...har merket at rundt midnatt er det nesten håpløst å få gjort noen quest da du blir slaktet rund hvert hjørne:) Men hva er det med russerne? Det har ikke eg fått med meg... Ingenting galt med de, bare amerikanerne på servern som har noe mot de... og ja aller ellers og egentlig. Og siden vi har en forståelse med russerne og ikke har hatt noe problemer med de, så er det blitt en del folk som dreper Axemen så fort de ser de. Noe som er greit nok, for da blir det litt mer morro. Litt player driver content om du vil eller hva man skal kalle det.
Bulletus Skrevet 6. juli 2008 Skrevet 6. juli 2008 (endret) Hvorfor skriver jeg dette? Jo fordi jeg er lei av rosemaling av dette spillet. Hvis du blir så lei deg , HVORFOR bruker du så mye tid her inne da ? Dette er et forum for Age Of Conan , å komme bort i folk som elsker spillet bør derfor ikke være noe overasskelse . Endret 6. juli 2008 av Bulletus
AtleBer Skrevet 6. juli 2008 Skrevet 6. juli 2008 Alle hater russerene på servern. Utenom alliansen rundt dem da (axeman, anatema og excello) Det er fordi de er størst på servern tror jeg. mange er nok misunelige. så har mange sånn "Elsker å hate" når det gjelder dem.
Gjest medlem-105082 Skrevet 6. juli 2008 Skrevet 6. juli 2008 Vel, mange hater jo guilden SUN også, men er de størst? Nei. Det er mange guilder som er større enn de, men de er gankere på det verste.
AtleBer Skrevet 6. juli 2008 Skrevet 6. juli 2008 Vel, mange hater jo guilden SUN også, men er de størst? Nei. Det er mange guilder som er større enn de, men de er gankere på det verste. WTF ingen guild er større en russ corp.
The-Flu Skrevet 7. juli 2008 Skrevet 7. juli 2008 (endret) Jeg liker Age of Conan. Har hatt meg periode nå da jeg ikke har orket å spille p.g.a spillet kræsjet så ofte. Veldig plagsomt. For hver update som kom så ble det bare verre... Men så kjøpte jeg meg 8Gb ram og installerte XP x64, har funket helt fint siden Jeg spiller på Fury PvP server og jeg kommer ikke til å gå over til PvE. Mesteparten av de jeg startet å spille med har byttet til PvE server, noe jeg gjorde jeg også i 3dager. De som jeg spilte med hadde flere år med WoW spilling (PvE server såklart) og likte ikke det at folk gikk til angrep på dem. Klart det var greit å slippe Spawnpoint gankerene, men det å ikke kunne angripe noen fordi de whinet på chat eller oppførte seg dumt ble for kjedelig:P Jeg er melee klasse, og når en caster angriper meg så løper jeg for harde livet. Caster klasser som gjerne er 8+ lvl lavere tar meg. De kan heale og har gjerne spells som gjør du går sakte eller sitter fast, jeg har litt mer begrensinger med potions(som er dyre) og begrenset rekkevidde med sverd/sabler. Jeg har spilt alene 70% av tiden, så det å slåss effektivt har jeg måtte lære selv. Det er det som gjør spillet gøy for meg. Møter på mye mer erfarne folk nå som gjerne levler sin 3-4 karakter, og det merkes. De har funnet skikkelig ut av kampsystemet, og de kapper hodet av meg og kaller meg nOOb xD. Jeg kommer til å fortsette med spillet så lenge det klarer å holde min oppmerksomhet. Kan nevne at jeg har kun hatt 2 prøve kontoer i WoW, men det spillet fikk jeg aldri smaken på. For øyeblikket er jeg lvl 55 og stiger litt etter litt. Så langt har jeg ikke kjedet meg i spillet. Min mening:) Endret 7. juli 2008 av The-Flu
Gjest medlem-105082 Skrevet 7. juli 2008 Skrevet 7. juli 2008 (endret) Vel, mange hater jo guilden SUN også, men er de størst? Nei. Det er mange guilder som er større enn de, men de er gankere på det verste. WTF ingen guild er større en russ corp. Har jeg sagt noen er større enn de da? Innlegget mitt var referert til guilden SUN, ikke RUS Corp. Du sier selv at du tror alle hater RUS Corp fordi de er størst, men guilden SUN er jo også ekstremt hatet. Men det har ikke noe pågrunn av størrelsen å gjøre. Endret 7. juli 2008 av medlem-105082
gamer73 Skrevet 7. juli 2008 Skrevet 7. juli 2008 nyrike russere er vel ikke kjent for å være dem mest sympatiske skapningene på denne kloden, så det er sikkert mer enn at dem (russ corp) er størst som gjør at folk ikke liker dem
The-Flu Skrevet 7. juli 2008 Skrevet 7. juli 2008 (endret) S U N guildet er litt kjedelig å møte på. Møter du på 2 eller flere fra S U N kan du vedde en testikkel på at de angriper og kverker deg. De spillerne jeg har vært i kontakt med i spillet liker ikke S U N, selv har jeg blitt drept av de mange ganger. Dette er ikke i PvP games, det har jeg ikke prøvd ennå. Det jeg liker med instance opplegget er at dersom jeg bare blir ganket når jeg quester, så skifter jeg bare instance og slipper de noe mer. edit: Rus Corp er store ja, men har ikke hatt noe problemer med de. Endret 7. juli 2008 av The-Flu
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå