Gå til innhold

Fotokonkurranse v.5 Runde 9: Symmetri


Symmetri  

102 stemmer

  1. 1. Hvilket bilde syns du er best?

    • Flowerpower
      8
    • Symmetrisk strøm
      80
    • Bro
      4
    • Dek
      1
    • Simile
      4
    • Snurp igjen
      5


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har jeg og Tom foreløpig funnet ut at jeg skal arrangere neste runde. Dette er sånt ikke Autoxave viser tegn til liv, og at han heller ønsker å arrangere. Tema kommer i morgen kveld. Blir litt sent, ettersom jeg skal på Akam-treff med Oslogutta. Men vi har tross alt en uke ekstra, så et par timers forsinkelse burde gå fint. ;)

Lenke til kommentar
Da har jeg og Tom foreløpig funnet ut at jeg skal arrangere neste runde. Dette er sånt ikke Autoxave viser tegn til liv, og at han heller ønsker å arrangere. Tema kommer i morgen kveld. Blir litt sent, ettersom jeg skal på Akam-treff med Oslogutta. Men vi har tross alt en uke ekstra, så et par timers forsinkelse burde gå fint. ;)

Altså i morgen kveld nytt tema kommer, så er det i morgen siden du skriver idag??

Ellers mente du i kveld..

 

Gratulerer, dette var overlegent :)

Endret av Inc
Lenke til kommentar
Tilbake fra ferie i kveld, gjorde ingen forsøk å koble meg til nett da jeg så at vinnersjansene var ytterst små.

Det ble da delt annen-plass :)

 

Tom

 

Ikke vært en mer overlegen seier på år og dag, jeg stemte også for vinnerbildet, det var bare å utrolig mye overlegent (kvalitetsmessig) enn alle andre bidragene.

Lenke til kommentar
Tilbake fra ferie i kveld, gjorde ingen forsøk å koble meg til nett da jeg så at vinnersjansene var ytterst små.

Det ble da delt annen-plass :)

 

Tom

 

Ikke vært en mer overlegen seier på år og dag, jeg stemte også for vinnerbildet, det var bare å utrolig mye overlegent (kvalitetsmessig) enn alle andre bidragene.

 

Kvalitetsmessig syns jeg ikke det var spesielt bra, det må jeg si. Som et bidrag til en konkuranse med nevnte tema er det en fulltreffer, men å presentere noe slikt som bare et bilde tror jeg jeg hadde tenkt meg om to ganger før jeg gjorde.

 

Selv synd jeg forrige's "makt" var en meget bra idè, med en matchende utførelse.

Ikke alt kan gjøres gjennom søkeren ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...