Gå til innhold

Fotokonkurranse v.5 Runde 9: Symmetri

Symmetri  

102 stemmer

1. 1. Hvilket bilde syns du er best?

• Flowerpower
      8
    • Symmetrisk strøm
      80
    • Bro
      4
    • Dek
      1
    • Simile
      4
    • Snurp igjen
      5

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kvifor skal berre dei to kunne setje opp avstemning i desse trådane? Eg trudde dei berre var ansvarlege for «presentasjonen» av konkurransen på framsida til Akam.no. Virker litt meiningslaust i mine auge ...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kan ikke akkurat si at dette blir en veldig spennende runde. :p

Nåja - det er en hard kamp om andre plassen for tiden :D

Tom

Har et poeng der. ;)

Skrevet

Jippi, poeng igjen. Men griseknust av IceFox. Orker du å arrangere neste runde da, IceFox ?

Mr. Olsen - nå er på tide å slutte å være stor i kjeften; og begynne å levere ;) Men du bør vel muligens finne på noe annet enn macro - ihvertfall av fluer?

Tom

Skrevet
Jippi, poeng igjen. Men griseknust av IceFox. Orker du å arrangere neste runde da, IceFox ?

Mr. Olsen - nå er på tide å slutte å være stor i kjeften; og begynne å levere ;) Men du bør vel muligens finne på noe annet enn macro - ihvertfall av fluer?

Tom

Nei leverer jeg så kan jeg ikke fortsette å være stor i kjeften, for idèene til Thomas er så mye bedre enn mine... :p

Skrevet

Får jeg lov å arrangere neste 'a? Forrige gang en vant to ganger på rad, fikk jeg (som kom på 2. plass) arrangere neste. Du må gjerne velge tema du, Tom.

Ellers velger jeg "fluer"! :p

Skrevet

Må nok bli Autoxave eller Tomsi som arrangerer neste konkurranse. Jeg skal på fototur til Rondane fra 13.-17. juli, så passer dårlig mtp. publisering av bilder o.l. Men jeg får mest sannsynlig deltatt. :)

Skrevet

Det må nok bli Autoxave, da jeg drar til Danmark i neste uke; og vil ha veldig lite internet tilgang f.o.m. fredag neste uke.

Alternativt, så må konkurransen gå over en uke ekstra.

Tom

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...