Gå til innhold

Sniktitt: Sony Ericsson C905


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fra GSM Arena :
here are their versions edited by us - both images are downsized to 1024x768.

 

Bildene blir da skarpere.

Blåser man bildene opp til full størrelse blir de uklare.

Nei, bildene blir IKKE skarpere av å skru ned oppløsningen, siden du vil fortsatt bruke den samme bildebrikken, den bare komprimerer bildet etter at bildet er tatt.

Bildene vil se skarpere ut når du forminsker bildet ja, på grunn av at du ikke ser støyen så lett.

 

Prøv bare å åpne fullstørrelsen av bildet, og zoom ut så ser du hva jeg mener.

Endret av Steina
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

Megapixler betyr ikke en dritt når optikken er så dårlig at den gir bilder som dette. Skulle nesten tro at den eneste fargen den kan vise er lilla...

 

Nei, takker meg til LG KF750 secret som er den minste 5 megapixel telefonen du kan få tak i, med den beste bildekvaliteten av alle de testfotoene jeg har sett fra mobiler. Mest elegante og slitesterke (riperesistent glass og karbonfiber på baksiden) jeg har hatt.

Lenke til kommentar
Og du drar konklusjoner fra en betatest som heller ikke er bekreftet stammer fra C905. Forutinntatt, kalles slikt...

 

Vi kan jo vente til Sony Ericsson legger ut eksempelbilder knipset med et vanlig digitalkamera. Blir sikkert bra det. ;)

 

Er først neste år det vil bli en signifikant forbedring mht kameramobiler, neste år vil vi se flere med 2 sifret megapxl str, og disse vil ha bedre linser og forbedret HW ifht dagens (også C905) modeller.

Lenke til kommentar

Sikkert samme test som ble gjort på samsung G-800. Største møkka kamera telefon æ noen gang har hatt. Har en gammel nokia 3220 (den som blinker rundt den da den ringer)

Det er ikke langt fra at det kameraet er bedre enn på samsungen.

Skeptisk her ja..

Så dette er sikkert samme greiene.

Det blir puttet så masse greier inni at det er ikke til å å få riktig mengde av alle komponenter som gjør at det virkelig tar den kvalitet på bilder som megapixlene sier.

Det er opptikken i apparatet som er spennende.

 

Nei har en W 880 nå, det er ikke rare linsa på det, men det er helt greie bilder som kommer ut av den.

Legger inn et bilde som er tatt med W880 apparatet så får folk selv bedømme kvaliteten..

post-128711-1219439579_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Nå skriver vel mobil-review i sin oppsummering, at dette ikke er den endelige versjonen, så er vel litt tidlig å dra alt for mange konklusjoner? Personlig så mener jeg bildene så helt akseptable ut på dette stadiet, og en ny FW vil vel rett på mange av de små "bugsa".

 

For å være en mobil ser kameraet ok ut,i forhold til dedikerte digitalkameraer var det ikke spesielt bra.

 

Edit: Rettet skrivefeil.

Endret av Submariner
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...