Gå til innhold

Sniktitt: Sony Ericsson C905


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

tja.......3-5 eller 8. Denne telefonen har alt jeg trenger og ser bra ut

Desverre tar det litt tid før den kommer så jeg lurer på å kjøpe en touch pro i mellomtiden.....

Desverre er det ingen som klarer å overbevise meg om at det er et riktig valg............men en telefon må jeg jo ha

Uansett......ingen over ingen ved siden av c905

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Har bestillt meg en slik nå... Vil ha skyve-telefon fra SE samt stor skjerm, og vil gjerne ha autofokus på kamera. Da er det vel ikke særlig andre valg?

 

Tror ikke at kameraet er noe særlig tess på den uansett. Eneste man oppnår med 8MP på en mobil kontra 2MP er større filer og mer bildestøy.

 

Den mobilen jeg syns har tatt best bilder, er til nå K750i (den Lg'en som er nevnt tidligere i tråden er sikkert også bra, men har ikke brukt den selv, så..). Såklart ikke allverdens kvalitet på de heller, men mindre støy i bildene enn det jeg har sett fra senere modeller.

Har brukt K810i en stund nå, og syns ikke bildene ser veldig bra ut på pc-skjermen. Men tok med bildebrikken til fotobutikken og printet ut noen bilder i 10x15. Det ble helt ok, og greit nok til vanlig fotoalbum.

Når det er sagt, er jeg ikke nevneverdig imponert over digitale kompaktkamera heller når bildene blåses opp i full størrelse på skjermen. Det holder masse til små og medium utskrifter, men ikke til noe mer enn det.

 

Tror folk flest hadde vært mer enn nok tilfreds med 3MP dersom bildekvaliteten var god, og antallet megapixler ikke var hypet opp såpass som det er. Produsentene kunne brukt pengene på god optikk og gode kretser istedet.

Trenger man mer så er det bare å kjøpe seg speilrefleks.

 

Håper det er en god telefon å ringe med ihvertfall :)

Endret av Eriond
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...