Gå til innhold

Pro Cycling Manager 2008 er ute!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

222048.jpeg

genial kommentar hvis du skal avslutte spillet :p ( har på norsk fordi jeg ikke er inni sykkelsporten så evig mye, så tenkte det var lettere på norsk ;) )

 

Absoluttspill sendte spillet i går og fikk det i dag :D Bor i oslo, men forsatt, kort sende tid og det er digg som faen :D

Endret av Silo
Lenke til kommentar

Hehe, jeg hadde ikke skryti av å ha vært med på den oversettelsen der :)

 

For det første er det skrivefeil i setningen som forklarer menyvalget, for det andre gir jo ikke forklaringen noen mening... "Denne muligheten finnes bare fordi det finnes en eller to grunner for å avslutte og gå tilbake til det vanlige liv... men ikke overdriv!"

Hva skal dette liksom bety? Skal jeg ikke overdrive mitt vanlige liv, eller skal jeg ikke overdrive spillingen?

 

Det eneste inntrykket jeg får av en slik oversettelse er at det er en budsjettittel som aldri holder den kvaliteten man kan forvente av fullprisede spill.

Endret av Rookie_NO
Lenke til kommentar

"Vært med på å oversette" Altså har jeg bare oversatt en ca. 300 linjer. Henger også mye igjen fra fjoråret som virker til å være gjort med translator. Vi som oversatte hadde ikke god nok tid til å få den helt ferdig dessverre. Derfor er det variasjoner der mellom skikkelig språk og translatorspråk. ;)

 

EDIT: Som du ser hvis du spilte spillet i fjor, så er menyene de samme. Ergo er det en del vi ikke har fått tid til. Men årets språkpakke er mye bedre enn fjorårets. Det er ingen tvil om.

Endret av IMayo
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Da var årets utgave av sykkelspillet ute, riktignok bare nedlastbar versjon så lenge.

 

Jeg gikk for tilbudet, og laster ned nå. Nedlastbar utgave koster 49.99 $, og med dagen dollarkurs blir det en meget hyggelig pris på spillet, rundt 260,-

 

Spillets hjemmeside hvor man finner mer info, og kan laste det ned.

 

Fjorårets spill var det verste i serien, og at det ikke funket i det hele tatt etter siste patchen her, og jeg ikke fikk nevneverdig hjelp fra supporten deres, gjør at jeg i år gir det en siste sjanse. Er det bedre i år betaler jeg gladelig 260,- for spillet, ellers kan det nok hende det blir siste spillet i serien på meg, i alle fall på noen år. Satser på årets er bedre, gleder meg til det er ferdig nedlastet. :)

 

 

Jeg har kjøpt spillet på internett nå og holder på laste det ned nå, men det går jo så forbanna treigt hva kan jeg gjøre. Og der det står hvor mye prosent du har lastet opp er visst nederst til venstre så jeg prøver å trykke på resume the download of pcm 08. så står another copy of ap is running. eller det er ikke sikkert det er et problem da:P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...