Gå til innhold

Pro Cycling Manager 2008 er ute!


Anbefalte innlegg

Da var årets utgave av sykkelspillet ute, riktignok bare nedlastbar versjon så lenge.

 

Jeg gikk for tilbudet, og laster ned nå. Nedlastbar utgave koster 49.99 $, og med dagen dollarkurs blir det en meget hyggelig pris på spillet, rundt 260,-

 

Spillets hjemmeside hvor man finner mer info, og kan laste det ned.

 

Fjorårets spill var det verste i serien, og at det ikke funket i det hele tatt etter siste patchen her, og jeg ikke fikk nevneverdig hjelp fra supporten deres, gjør at jeg i år gir det en siste sjanse. Er det bedre i år betaler jeg gladelig 260,- for spillet, ellers kan det nok hende det blir siste spillet i serien på meg, i alle fall på noen år. Satser på årets er bedre, gleder meg til det er ferdig nedlastet. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Litt over to timer til nedlastingen er ferdig, men skal gjøre det når jeg får teste spillet litt. :)

 

Er det forresten ekte navn på alle ryttere og lag i år? Om det ikke er det, hvor lenge må jeg regne med å vente på første databaseoppdateringen med ekte navn? Kan ikke fordra å spille med ryttere som Honcapie, McEwan, Potacchi, osv.

Lenke til kommentar
Litt over to timer til nedlastingen er ferdig, men skal gjøre det når jeg får teste spillet litt. :)

 

Er det forresten ekte navn på alle ryttere og lag i år? Om det ikke er det, hvor lenge må jeg regne med å vente på første databaseoppdateringen med ekte navn? Kan ikke fordra å spille med ryttere som Honcapie, McEwan, Potacchi, osv.

 

Hvilken hastighet laster du ned i? Sitter her med kun 100kB/s og er ikke ferdig før i mårra formiddag! Huff... Har 12Mbit linje.. Så allerede nå har jeg blitt negativ til spillet. Får håpe jeg blir positivt overrasket når endelig spillet er nedlastet.....

Lenke til kommentar

Linkene som kom tilsendt på mail.

 

Edit: Der frøys Opera for første gang på ekstremt lenge, og nedlastingene får jeg ikke gjennopptatt, så jeg må starte på nytt. Konge! Hvorfor i heite har de ikke torrentnedlasting? :realmad:

Endret av Atald
Lenke til kommentar
Linkene som kom tilsendt på mail.

 

Edit: Der frøys Opera for første gang på ekstremt lenge, og nedlastingene får jeg ikke gjennopptatt, så jeg må starte på nytt. Konge! Hvorfor i heite har de ikke torrentnedlasting? :realmad:

 

Heldig med den :$

 

Får bare la den stå å gå i natt jeg da så er den ferdig i morgen.... :(

Lenke til kommentar

Har prøvd spillet litt nå, tok en tempoetappe, og liker det! Synes tempo-delen er laget enklere enn tidligere spill, uten at jeg spilte 07 versjonen noe særlig. På 05 eller 06 versjonen var hvertfall tempodelen håpløs for mitt vedkomende. Når det gjelder rettigheter har de ikke klart å få tak i alle enda, men det kommer vel en modifisert database fra en eller annen fanside. Men nå skal jeg spille litt til!

Lenke til kommentar

Er som sagt ikke noe tidligere storspiller, så vet ikke helt hva jeg skal se etter, men vil tro det er en del rundt banesykling-delen av spillet, som er nytt av året. Basert på andre spill (FM) så sliter de med å få nye ting til å vere spot on fra første stund.Ellers kunne de gjort litt mer rundt flaskehentingen, der du sender en rytter ned og henter flasker fra intet. De kunne tatt seg bryet å legge inn følgebiler bak feltet også.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...